تحقیق در مورد طراحی سنگ فرش انعطاف پذير

تحقیق در مورد طراحی سنگ فرش انعطاف پذير
نوع فایل
Word
حجم فایل
3 مگابایت
تعداد صفحه
54
تعداد بازدید
125 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد طراحی سنگ فرش انعطاف پذير که در 54 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد طراحی سنگ فرش انعطاف پذير بتنی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

معادلات طراحي ارائه شده در راهنماي طراحي AASHTO در سال 1986، به طور غير علمي بر طبق نتايج بدست آمده از قسمت جاده اي AASHTO ارائه شده است. به منظور بسط آناليزهاي سنگ فرشي مكانيزه و روش طراحي براي نسخه‌هاي آتي راهنماي AASHTO، پروژه اي تحقيقاتي با عنوان « روشهاي آناليزي ساختاري مكانيزه درجه بندي شده براي سنگ فرشها » به دانشگاه Illinois تحت NCHRP 1-26 اعطا گرديد.

تحقيق هم شامل سنگ فرش انعطاف پذير و هم سنگ فرش نرم نشو بود در گزارش دو نسخه اي، كه در اينجا به عنوان گزارش 26-1 رجوع مي‌شود، براي برنامه تحقيقاتي بزرگراه تعاوني ملي آماده شده بود. برخي اطلاعات ارائه شده از گزارش 26-1 فراهم گرديده است.

روش مكانيزه درجه بندي شده، نامي تخصصي تر براي روش مكانيزه غير علمي است. اين روش شامل برخي مدل‌هاي آشفتگي مكانيزه است كه  درجه بندي دقيق را به منظور اطمينان از اينكه، آشفتگي واقعي و پيش بيني شده را بتوان فراهم كرد، ايجاب مي‌كند.

هدف از درجه بندي برقراري توابع انتقالي وابسته ي مكانيكي با عكس العمل ها به اشكال ويژه ي آشفتگي فيزيكي است. ممنيري ارزيابي مدل‌هاي هدف بوسيله مقايسه نتايج با مشاهدات در بخشهاي ديگر كه در تمرين درجه بندي نيستند را شامل مي‌شود.

طراحی سنگ فرش انعطاف پذير
طراحی سنگ فرش انعطاف پذير
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد طراحی سنگ فرش انعطاف پذير”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *