تحقیق در مورد علم مردانه

تحقیق در مورد علم مردانه
نوع فایل
Word
حجم فایل
17 کیلوبایت
تعداد صفحه
6
دسته بندی
تعداد بازدید
60 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد علم مردانه که در 6 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد علم مردانه می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

چرا زنان نمي‌توانند اينشتين باشند؟ هرچند دانمشندان امروزي نيز بر اين عقيده‌اند كه مغز زنان و مردان با يكديگر تفاوت دارد، مطالعات جديد اين نظر قديمي را كه زنان در مقايسه با مردان در زمينه‌هاي علمي ضعيف‌تر عمل مي‌كنند رد كرده است. درست است؛ زنان به اندازه‌ي مردان توانايي انجام فعاليت‌هاي بدني شديد را ندارند، همچنين ممكن است مردان اشتياق بيشتري براي كسب درجات بالاي علمي داشته باشند، اما هيچ كدام از اينها به معناي ناتواني زنان در رقابت در عرصه‌هاي علمي نيست.

متأسفانه دنياي علم و دانش در عصر ما هم دنيايي مردانه است و هنوز بيشتر دانشمندان، محققان و مهندسان برجسته مرد هستند. البته روزبه‌روز بر تعداد زناني كه از اين تعريف سنتي پا فراتر گذاشته‌اند افزوده مي‌شود. تحقيقات اخير بر روي تفاوت‌هاي مغز زنان و مردان آشكار كرده‌اند كه تفكر قديميِ توانايي بيشتر مردان در كسب مهارت در علوم و فنون برگرفته از نگاه تبعيض‌آميز جوامع نسبت به زنان بوده است.

با استفاده از روش‌هاي تصويربرداري جديد، مغز زنان و مردان مورد مطالعه قرار گرفته است. اين بررسي‌ها نشان مي‌دهد كه تفاوت‌هاي ساختماني ميان مغز زنان و مردان وجود دارد، اما اين فقط بخش كوچكي از موضوع است. بسياري از تفاوت‌هاي رفتاري ميان دو جنس حاصل تفاوت در عملكرد اعضايي است كه پيام‌هاي محيطي را به مغز منتقل مي‌كنند.

علم
علم
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد علم مردانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *