تحقیق در مورد عوامل سبب ساز گرايش زنان و مردان متأهل به رابطه نامشروع جنسی

تحقیق در مورد عوامل سبب ساز گرايش زنان و مردان متأهل به رابطه نامشروع جنسی
نوع فایل
Word
حجم فایل
26 کیلوبایت
تعداد صفحه
24
تعداد بازدید
118 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد عوامل سبب ساز گرايش زنان و مردان متأهل به رابطه نامشروع جنسی که در 24 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد عوامل سبب ساز گرايش زنان و مردان متأهل به رابطه نامشروع جنسی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

زندگي مشترك نيز مانند هر امر و پديدة ديگر، آسيب ها و آفت هاي خاص خود را دارد و يكي از اين آسيب‌هاي بزرگ و عمدة زندگي مشترك، وجود رابطة نامشروع است (كاوه، 1383). مي دانيم كه رابطة نامشروع جنسي از ديرباز تاكنون ادامه دارد ، يعني از زماني كه پيوند ازدواج در جامعه مجاز شمرده شد .

از لحاظ تاريخي- قبل از اسلام- از وقتي روابط نامشروع جنسي در ده فرمان موسي از جمله گناهان شمرده شد ، اين مسئله اهميت يافت. اين واقعيت كه رابطة نامشروع جنسي كار خطايي است و حتي گناه شمرده مي شود، از طريق جامعه در وجود ما كاشته شده است و در فرهنگ و دين ما وجود دارد و ما با آن بزرگ مي شويم.

به رغم تكفير اجتماعي و ديني رابطة نامشروع، اين پديده هميشه مطرح بوده و با ما است(Layton Tholl , 2003 ). بي وفايي و خيانت، چنانچه در خانواده اي روي دهد ، بيش از همه همسري را كه مورد بي وفايي واقع شده ، مورد آسيب قرار خواهد داد و موجب مختل شدن بهداشت روان و از دست دادن تعادل عاطفي و رفتاري وي خواهد شد . در اين ميان ، فرزندان نيز از آسيب هاي وارد شده به ساختار خانواده بي نصيب نخواهند ماند ( كاوه ، 1383 ) .

عوامل سبب ساز گرايش زنان و مردان متأهل به رابطة نامشروع جنسي
عوامل سبب ساز گرايش زنان و مردان متأهل به رابطة نامشروع جنسي

بطور كلي دقيقاً مشخص نيست كه چه ويژگيهاي ارتباطي ميان همسران وجود دارد ، كه آنها را به چنين وضعيتي مي رساند و براي آشكار نمودن اين نكات ، نياز به تحقيق و پژوهش بيشتري داريم ( كاوه ، 1383 ) .

    نتيجة آزمون فرضية هفتم و هشتم نشان مي دهد كه احتمالاً زنان تنوع طلب نيستند و اين عامل موجب گرايش آنها به رابطة نامشروع نمي شود ؛ در مقابل ، مردان در روابط با غير همجنس تنوع طلب بوده و گرايش به برقراري روابط جديد و تجربة هيجان يك رابطة جنسي جديد دارند (Layton Tholl , 2003) .

    احتمالاً مردان گرايش بيشتري به كار ممنوع ، پرهيجان و لذت يك رابطة جنسي جديد دارند و گاهي همين امر، موجب گرايش آنها به رابطة نامشروع جنسي مي شوند .

    در فرضيه هاي بعدي ، نتايج مطالعات و بررسي ها نشان داد كه مدت ازدواج و جنسيت در ميزان نارضايتي جنسي و عاطفي در روابط زناشويي و حس انتقام جويي آنها تأثير معناداري ندارد .

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد عوامل سبب ساز گرايش زنان و مردان متأهل به رابطه نامشروع جنسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه