تحقیق در مورد فاهمه بشری

تحقیق در مورد فاهمه بشری
نوع فایل
Word
حجم فایل
83 کیلوبایت
تعداد صفحه
100
تعداد بازدید
60 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد فاهمه بشری که در 100 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد فاهمه بشری می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

عشق به فلسفه با اينكه هدفش اصلاح رفتار و دفع فساد است مانند عشق به مذهب ممكن است مزاحمتهايي به همراه داشته باشد . شايد با لاابالي گري وبي احتياطي تمايلات غالب بر طبيعت انسان را تقويت نموده و با هدفي معين ذهن انسان را به سمتي كه به تأثير اميال كشش بيشتري دارد سوق دهد .

مسلم است در ‌آن حال كه اشتياق فراواني به مناعت طبع و ثبات شخصيتي حكيمانه داريم و سعي مي كنيم تمام لذايذ خويش را در حيطه عقل خود محدود نماييم،شايد سرانجام فلسفه خود را مانند فلسفه اپيكتتوس وساير رواقيون عرضه كنيم كه تنها خودپرستي در آن كمرنگ تر است و با آن خود را متقاعد مي سازيم كه رعايت فضائل اخلاقي مانند دوري از لذايذمعاشرتي بي مورد است.

هنگامي كه بيهودگي زندگي بشر را بادقت بيشتري بررسي مي كنيم و تمام افكار خودرابه سمت ماهيت پوچ وناپايدارثروت ومقام معطوف مي داريم شايد در تمام مدت حس كاهلي و راحت طلبي خود را كه از هياهوي دنيا و خستگي كسب و كار بي زار است وبه دنبال دليلي مي گردد تا به خود آزادي و بي قيدي مطلق بدهد دلخوش نموده ايم .

فاهمه بشري
فاهمه بشري
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد فاهمه بشری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه