تحقیق در مورد كنترل غير متمركز مدل های دو بعدی

تحقیق در مورد كنترل غير متمركز مدل های دو بعدی
نوع فایل
Word
حجم فایل
1.4 مگابایت
تعداد صفحه
74
تعداد بازدید
78 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد كنترل غير متمركز مدل های دو بعدی که در 74 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد كنترل غير متمركز مدل های دو بعدی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

تامين پايداري سازه‌هاي عمراني در برابر بارهاي وارده بر آنها هدف اصلي طراحان و مهندسان عمران مي‌باشد. هنوز هم ساختما‌ن‌ها، پل‌ها و ديگر سازه‌هاي ساخت بشر به عنوان سازه‌هايي غيرفعال به لحاظ پايداري تابع جرم و صلبيت خود در برابر بارهاي خارجي بوده و توانايي مشخصي براي اينگونه بارها دارند.

در چند دهه اخير به دلايلي چون نرمي زياد و اجتناب‌ناپذير سازه‌هاي بلند، وجود محدوديت‌هايي در خصوص ميزان لرزش حداكثر به لحاظ آسايش ساكنين، نياز به ترازهاي بالاتر ايمني در سازه‌هايي با كاربردهاي پراهميت و همينطور ارزش بالاي وسايل و تجهيزات داخلي و نصب شده در اين سازه‌ها سبب شده‌اند كه در نظر گرفتن ملاحظاتي ويژه براي سازه‌ها و محدود كردن دامنه لرزش آنها ضرورت يابد. بدين لحاظ روش‌هاي گوناگوني براي محدود كردن پاسخ سازه‌ها به تحريكات خارجي در قالب سيستم‌هاي كنترل غيرفعال (Passive Control) و كنترل‌ نيمه فعال (Semi-Active Control) و كنترل فعال (Active Control) در چند دهه اخير ابداع و ارائه شده و برخي از آنها عملاً مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

در حوزه سيستم‌هاي كنترل غيرفعال روش‌هايي نظير جدايش لرزه‌اي پي سازه (Base Isolated)، ميراگرهاي جرمي(TMD)، ميراگرهاي مايع (TLD) براي نيروي باد و ميراگرهايي نظير ميراگرهاي اصطكاكي، ميراگرهاي ويسكوالاستيك (FVD, SVD) و انواع گوناگون ديگر به كار گرفته شده‌اند.

كنترل غير متمركز مدل هاي دو بعدي
كنترل غير متمركز مدل هاي دو بعدي
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد كنترل غير متمركز مدل های دو بعدی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *