تحقیق در مورد لايه سازی غشا

تحقیق در مورد لايه سازی غشا
نوع فایل
Word
حجم فایل
30 کیلوبایت
تعداد صفحه
26
دسته بندی
تعداد بازدید
86 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد لايه سازی غشا که در 26 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد لايه سازی غشا می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

لايه سازي غشاء براي درمان سلول هاي كپسوله شدن براي رهايش دامنه گسترده اي از محصولات به دست آمده از مولكول هاي كوچك (براي مثال، دوپامين، انكفالين‏ها) تا محصولاتي با ژن هاي بسيار بزرگ (مانند فاكتورهاي رشد، ايميونوگلوبولين ها (گلوبولين هاي ايمني)) را در بر مي گيرد. بسياري از بيماري ها درمدل هاي حيواني كوچك و بزرگ و موارد انساني مطالعه شده اند.

اهداف بيماري شامل از كار افتادگي كبد، ديابت نوع I ، درد مزمن، آلزايمر، اسكلروزه شدن سلول هاي عصبي مسئول حركت عضلات (amyotrophic lateral sclerosia)، كره هنگينگتون (Huntington’s chorea) و بيماري پاركينسون است. كليه دستگاهها داراي سطوحي از ايمني سلولهاي بيگانه زا ياد گرزا (زنوژنيك يا آلوژنيك) هستند.

اولين دستگاهي كه در حال دريافت تأئيديه در ايالت متحده است دستگاهي به نام «كبديار» است (liver assist) (به عبارت ديگر، كاشت يك پل(bridge )در كبد) نكات كليدي در استفاده از مواد جهت ساخت اين دستگاهها عبارتند از: 1- غشاء زيست سازگار، اجزاء دستگاه و مواد ماتريس 2- كاشتني هاي مستحكم و 3- موادي كه قابليت تبديل به غشاهايي با ويژگي هاي مناسب كاشت را داشته باشند.

لايه سازي غشاء
لايه سازي غشاء
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد لايه سازی غشا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *