با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد مبانی طراحی صنعتی که در 18 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد مبانی طراحی صنعتی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.
مقدمه:
برند يكپارچه:استفاده از يك نام به جهت معرفي كليه فعاليت ها
برند تائيدي:استفاده از يك برند زير شاخه به همراه برند والد به جهت تائيد.
برند كالا:استفاده از برند زير شاخه،برند زير شاخه براي استفاده مشتريان و برند والد براي استفاده واسطه گران-شركا -كارمندان و كارفرما.
برند چتري:ايجاد يك پل يا پوشش دهي برند هاي زير شاخه توسط برند مولد.
اين شيوه كار طراحان آوانكارد وپيشتاز است و حتي ممكن است داراي توجيه اقتصادي است.
1-نفر اول قشر استفاده گر
2-توليد كننده وسرمايه گذار
3-منتقدان نظام سرمايه داري
4-طراحان
5-مدافعان حقوق استفاده گر
- به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.