تحقیق در مورد محمدرضا کلهر

تحقیق در مورد محمدرضا کلهر
نوع فایل
Word
حجم فایل
66 کیلوبایت
تعداد صفحه
8
تعداد بازدید
67 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد محمدرضا کلهر که در 8 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد محمدرضا کلهر می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

در يکي از روزهاي تابستاني سال 1245 (ه. ق) در کرمانشاه متولد شد. پدرش محمد رحيم بيگ سردسته سواره رو فوج کلهر بود . ايل کلهر  که شهرتش را از سوار کاري و شمشير زني بدست آورده ، تمام جوانانش را به آموختن سوارکاري و شمشير زني وادار مي ساخت و محمد رضا نيز از اين قاعده مستثني نبود. برادر بزرگش – نوروز علي – سوار کار و شمشيرزن ماهري بود . هنگامي که محمدرضا سنين کودکي را پشت سر گذاشت ، نوروز علي به امر پدر، اين فنون را به محمدرضا آموزش داد .

او گاهي از بي توجهي محمد رضا گله مي کرد. محمدرضا روحيه خود را با اين فن سازگار نمي ديد، چون آنقدر که از تماشاي يک لاله ي وحشي لذت مي برد، از سوارکاري و شمشيرزني چيزي دستگيرش نمي شد.

 بعد از درگيري که بين ايل کلهر و ديگر قبايل ايجاد شد، محمد بيش از پيش خود را با جنگ و گريز بيگانه مي يافت، چون به خلوت ، انزوا ، صلح وآشتي تمايل داشت. او بعد ازاتمام اين درگيري، مصمم شد، شمشير و اسب را با وجود مهارتي که کسب کرده بود، براي هميشه رها کند . تصميم گرفت خواندن و نوشتن را از پسر عمويش که خط خوشي داشت ، بياموزد.

محمد رضا کلهر
محمد رضا کلهر
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد محمدرضا کلهر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه