تحقیق در مورد مخفی سازی داده ها

تحقیق در مورد مخفی سازی داده ها
نوع فایل
Word
حجم فایل
97 کیلوبایت
تعداد صفحه
43
تعداد بازدید
94 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد مخفی سازی داده ها که در 43 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد مخفی سازی داده ها می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

پنهان كردن اطلاعات شكلي از مختصر نويسي است كه اطلاعات را در يك رسانه ديجيتالي به منظور شناسايي، تعليق و حق چاپ جا مي دهند. محدوديت هاي زيادي بر اين فرآيند تاثير مي گذارند: كميت اطلاعات پنهان شده، نيازمند تغييري ناپذيري اين اطلاعات تحت شرايطي است كه سيگنال ميزبان در معرض تحريف باشد براي مثال مي توان اختصار پراتلاف، درجه اي كه اطلاعات بايد براي رهگيري محفوظ شوند، تغيير يا پاك شدن توسط گروه سوم را نام برد. ما هم تكنيك هاي سنتي و هم جديد را جستجو مي كنيم. به فرآيند پنهان كردن اطلاعات و ارزيابي اين تكنيك ها در سه كاربرد مي پردازيم:

حمايت از حق چاپ، محافظت در برابر دستكاري و مداخله و افزايش جاي گذاري اطلاعات.

دسترسي ديجيتالي به امكانات رسانه اي و به طور بالقوه بهبود قابليت انتقال، بازده و صحت اطلاعات ارائه شده است. تاثيرات نامطلوب دسترسي آسان به اطلاعات، افزايش فرصت براي نقض حق چاپ و دستكاري يا تغيير مطالب مي باشند.

مخفي سازي داده ها
مخفي سازي داده ها

انگيزه اين كار در بر گيرنده اقدامات لازم حقوق عقلاني است كه نشانه اي از دستكاري مطالب و به معناي تعليق آنهاست. پنهان كردن اطلاعات نشان دهنده بخشي از فرآيندهاي مورد استفاده براي جاي گذاري اطلاعات است كه از آن جمله حق چاپ اطلاعات، اشكال مختلف رسانه(صوتي، تصويري، متني) با حداقل ميزان تنزل مشهود براي سيگنال ميزبان است.

براي مثال اطلاعات جاي گذاري شده بايد براي فرد ناظر غير قابل ديدن و نامفهوم باشند. به اين مسئله توجه كنيد كه پنهان كردن اطلاعات گرچه مشابه تراكم و اختصار است اما از پنهان كاري متمايز است. و هدف آن دسترسي منحصر و خاص براي سيگنال ميزبان نيست بلكه بيشتر براي اطمينان از مصونيت و بازيابي اطلاعات جايگذاري شده است. دو هدف مهم پنهان كردن اطلاعات در رسانه ديجيتالي فراهم كردن حفاظت از حق چاپ و تضمين بي عيبي مطالب است، بنابراين اطلاعات بايد در سيگنال ميزبان پنهان بمانند حتي اگر سيگنال در معرض دستكاري، تنزل خلوص، نمونه برداري يا اختصار پر اتلاف داده ها قرار بگيرد.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد مخفی سازی داده ها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه