تحقیق در مورد مرمت خانه فاطمی

تحقیق در مورد مرمت خانه فاطمی
نوع فایل
Word
حجم فایل
22 مگابایت
تعداد صفحه
32
تعداد بازدید
65 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد مرمت خانه فاطمی که در 32 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد مرمت خانه فاطمی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

شهر گرگان یکی از شهرهای سواحلی دریای خزر و مرکز استان گلستان است . شهر گرگان در عرض جغرافیایی ´49 º36 وطول جغرافیایی ´54 º 38 شرقی و با ارتفاع 155 متر از سطح آبهای آزاد در جنوب شرقی دریای خزر و در دامنه کوه شاهوار و بر سر راه کشوری تهران به مشهد واقع شده است .

شهر گرگان با مساحت 2885 کیلومتر مربع ، در قسمت شرقی استان که دارای مساحتی برابر با 47375 کیلومتر مربع می باشد واقع شده است . در سرشماری عمومی نفوس و مسکن مهرماه 1365 شهرستان گرگان 345448 نفر جمعیت داشته است و طبق سر شماری سال 1375 استان گلستان بالغ بر 1425000 نفر جمعیت دارد .

نرخ رشد جمعیت رو به کاهش است . گرگان دارای تابستان های گرم با متوسط دمای 7/27 درجه سانتیگراد سبی 5/71 درصد در دی ماه می باشد لازم به ذکر است که هر اندازه از دریا به سمت شرق پیش رویم از رطوبت هوا کاسته می شود .

بافت گرگان به صورت پیوسته و درون گرا می باشد و گسترش آن به صورت ارتفاعی بر بالای طبقة همکف یا در محوطة حیاط می باشد .

ساختمان بنا را رو به آ فتاب می ساختند و اتاقها را رو به شرق قرار می دادند و معمولاً طرف قبله رانیز می ساختند و سقف بناها و ارتفاع دیوار هر طبقه بلند بوده و به همین علّت در اتاقها تاقچه قرار داشته که نوعی کمد برای ساکنین منازل ایجاد می کرده است .به علّت توپوگرافی اراضی بافت قدیم و شیب عمومی زمین به سمت شمال شبکه های آبیاری بر روی محور شمالی ، جنوبی و شبکه های فرعی تر بر روی محور شرقی ، غربی قرار گرفته اند و بیرونی از این مسیرهای آبیاری ، معابر با فت قدیم نیز بروی این مسیرها توسعه یافته اند.

مرمت خانه فاطمی
مرمت خانه فاطمی
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد مرمت خانه فاطمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه