تحقیق در مورد مزيت رقابتی

تحقیق در مورد مزيت رقابتی
نوع فایل
Word
حجم فایل
521 کیلوبایت
تعداد صفحه
7
تعداد بازدید
53 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد مزيت رقابتی که در 7 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد مزيت رقابتی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

مايكل پورتر توضيح مي دهد كه شركتها چگونه مي توانند مزيت رقابتي در صنعت مربوط به خود ايجاد و از آن حفاظت كنند. مزيت رقابتي به مديران شركتها نشان مي دهد كه چگونه موقعيت رقيبانشان را ارزيابي كنند و در مراحل مختلف واكنشهاي لازم را نشان دهند. تئوري ها مفاهيم و ابزارهايي را ارائــه مي دهد كه براي ايجاد مزيت رقابتي در دو قسمت هزينــــــه و متنوع سازي مورداستفاده قرار مي گيرد.

اين تئوري ها نشان مي دهد كه چگونه انتخاب قلمرو رقابتي – گستردگي فعاليت شركت – نقش حساسي را در ايجاد مزيت رقابتي بازي مي كند.

همچنين نشان مي دهد كه چگونه استراتژي شركت با استراتژي واحد بازرگاني SBU دريك جهت عمل كرده تا با استفاده از هماهنگي استراتژي در صنعت مربوطه به افزايش مزيت رقابتي منجر گردد.

مــزيت رقابتي ابزار قدرتمندي را معرفي مي كند كه استراتژيست ها جهت تشخيص و افزايش مزيت رقابتي شركت به آن نياز دارند كه اين ابـــــزار قدرتمند زنجيره ارزش ناميده مي شود.

تجزيه و تحليل زنجيره ارزش به مديران فرصتي ارائه مي دهد كه فعاليتهاي شركتشان را در زمينه طراحي توليد بازاريابي و توزيع كالا و خدمات مجزا كنند. با استفاده از زنجيره ارزش پورتر محورهاي ذيل را نشان مي دهد.

مزيت رقابتي
مزيت رقابتي
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد مزيت رقابتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه