تحقیق در مورد معماری کانسپت

تحقیق در مورد معماری کانسپت
نوع فایل
Word
حجم فایل
23 کیلوبایت
تعداد صفحه
27
تعداد بازدید
84 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد معماری کانسپت که در 27 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد معماری کانسپت می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

با تعريف  ساده مي توان گفت  کانسپت ها  ايده هايي (Ideas) هستند که  عناصر  گوناگوني  در يک  جا گرد هم  ميآورند. اين عناصر  گوناگون  ، در متن اين نوشتار؛ تفکرات ، تصورات و مشاهدات هستند. در معماري  کانسپت ، مسيري  است که طي آن نيازهاي فيزيکي ، شرايط  محيطي و باورها به هم مي پيوندند و به اين  ترتيب  کانسپت ها  بخش مهمي  از روند  طراحي معماري  را شکل  مي دهند.

اين بحث ذريي تعيين جايگاه  کانسپت  در طراحي معماري به تعريف  انواع پنجگانه  کانسپت مي پردازد که عبارتند از : قياسي ، استعاري ، ذاتي ، پاسخ مستقيم (حل مشکل) و آرماني

هميشه کانسپت ها توسط  معماران پديد نمي آيند. شايد بهترين  نمونه  اين موضوع  پاسخ لوکورنوريه به کانسپت مورد نظر  کارفرما در ساختمان  کارگاه هاي  چوب در مرکز هنرهاي بصري در دانشگاه هاروارد باشد. اين مرکز  يک بخش  دانشجويي است که  نه تنها  براي  دانشجويان  رشته هاي  هنري  بلکه براي  سايرين  هم قابل استفاده است.

کانسپت مورد نظر  مسولان دانشگاه اينچنين که اگر  دانشجويان  بيشتري  از فعاليت هاي مرکز با خبر  باشند و بتوانند جريان کار و زندگي  درون آن را مشاهده کنند آنگاه شرکت و حضور  آنها در  کارگاه ها متحمل تر خواهد  بود و لوکورنوريه  کانسپت را به اجرا در آورد : به اين صورت او از درون  مسير عبور پياده موجود در سايت رمپي طراحي کرد که مانند تونلي  از درون  ساختمان  عبور مي کرد. و امکان  مشاهده  بسياري  از استوديوها و کارگاه ها را فراهم مي آورد.

معماری کانسپت
معماری کانسپت
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد معماری کانسپت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه