تحقیق در مورد موفقیت مدیران بازاریابی

تحقیق در مورد موفقیت مدیران بازاریابی
نوع فایل
Word
حجم فایل
24 کیلوبایت
تعداد صفحه
20
تعداد بازدید
201 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد موفقیت مدیران بازاریابی که در 20 صفحه به همراه فهرست و منابع، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد موفقیت مدیران بازاریابی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

دراین مقاله به منظور ارائه راهکار برای موفقیت مدیران بازاریابی در دستیابی به اهداف نام تجاری(Brand ) و همچنین اثربخشی تلاشهایی( از قبیل موضع یابی، تبلیغات و ….) که در جهت ارتقای ارزش Brand صورت می گیرد مفهوم مدیریت نام تجاری در مؤسسات تولیدی را مطرح کرده ایم.

مدیریت نام تجاری در مجموع تلاش دارد تا با هدف گذاری، برنامه ریزی، اجرا و کنترل، برای نام تجاری ایجاد ارزش کند و سپس در جهت حفظ و ارتقای ارزش آن بکوشد.

دراین مقاله با دیدگاه بلندمدت و راهبردی به ارائه شیوة مدیریت نام تجاری پرداخته ایم.

مشکلاتی که امروزه مدیران بازاریابی را به خود مشغول کرده، عبارت است از آن که تلاش آنها برای خلق و نگهداری Brand فاقد برنامه ریزی های لازم بوده بدلیل عدم شناخت ویژگی های نام تجاری و عدم شناخت روشهای صحیح مدیریت نام تجاری نمی توانند بصورت اثربخشی، محصول را با نام تجاری پیوند بزنند.

اغلب مدیران بازاریابی و یا مدیران Brand، مفاهیم بازاریابی ر از قبیل شناخت نیازهای مشتری، موضع یابی، فعالیت های ترفیعی و تبلیغاتی بخوبی میدانند و تجربه فراوانی در اجرای آنها دارند اما در مجموع آن چه آنها را در بازاریابی محصولات و خدمات دچار مشکل می کند آن است که نمی توانند مفاهیم بازاریابی را در راه ارتقای ارزش نام تجاری بکار گیرند.این همه از آنجا ناشی می شود که آنها شناخت.

موفقیت مدیران بازاریابی
موفقیت مدیران بازاریابی

فهرست مطالب:

  • مقدمه
  • نام تجاری
  • مدیریت نام تجاری
  • بیانیه مأموریت
  • تدوین، ارزیابی و انتخاب استراتژی
  • تدوین راهبرد نام تجاری
  • ابعاد نام تجاری
  • ماتریس استراتژی های نام تجاری
  • ارزش نام تجاری
  • ارزش مالی نام تجاری
  • محاسبة ارزش نام تجاری
  • ارزیابی ارزش نام تجاری
  • شواهدی بر ارزش نام تجاری
  • نتیجه گیری

منابع و ماخذ:

  • http://www.irni.ir/tadbir-167
  • 2-  ماهنامه تدبیر شماره 173  شادی گلچین فر و امیر بختائی
  • 3- مباحث عمومی تخصیص مدیریت،مترجم یاسمن حریری 1384
  • 4- ماهنامه تدبیر،شماره 167 اوژن کریمی، غلامحسین خورشیدی، محمد احمدی
  • 5- روانشناسی تبلیغات تجاری، ماکس ساترلند، ترجمه قربانلو 1993
  • 6- ماهنامه تدبیر، شماره 149، علی باغبان، و سیدعباس موسوی
  • 7-   FINANCE.com        www.BUSINESS
  • 8-    persianblog.com         http://irmarketing
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد موفقیت مدیران بازاریابی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *