تحقیق در مورد ميزان استفاده از قواعد كتاب شناختی در پايان نامه ها

تحقیق در مورد ميزان استفاده از قواعد كتاب شناختی در پايان نامه ها
نوع فایل
Word
حجم فایل
17 کیلوبایت
تعداد صفحه
17
تعداد بازدید
112 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد ميزان استفاده از قواعد كتاب شناختی در پايان نامه ها که در 17 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد ميزان استفاده از قواعد كتاب شناختی در پايان نامه ها می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

مؤلف براي به وجود آوردن يك اثر به منابع و مآخذ متعددي رجوع مي كند. اين منابع و مأخذ ازطرفي در به وجود آوردن يك اثر تقش دارد و از طرف ديگر ارتباط موضوعي بين يك نوشته و ساير آثار را بيان مي كند.

او براي پيگيري عميق تر يك موضوع به سراغ ارجاعات آن اثر مي رود تا به سرچشمه اصلي برسد و آغاز  و شروع يك فكر را دريابد. اهميت مستندات در يك نوشته، بتدريج قواعد نوشتاري مناسبي را براي آن ها به وجود آورده است. اين قواعد موجب يكدستي در ارائه يك سند مي شود و جوينده را در بازيابي و دستيابي ملي و بين المللي ياري مي كند.

پس به كار بردن قواعد استناد از ضروريات يك نوشته علمي و تحقيقي است كه موجب اعتبار بخشيدن به آن نوشته مي شود و لازم است پديد آوردنده اثر با استعانت از متخصصين اطلاع رساني در تهيه مستندات نوشته خود طبق ضوابط و قواعد ملي اقدام نمايد.

اين مقاله به بررسي پايان نامه هاي رشته كتابداري از نظر ميزان استفاده از چنين قواعدي مي پردازد. از جمله مطالعاتي كه در اين زمينه انجام شده و از نظر محتوا در حوزه اين تحقيق قرار دارد، ميتوان از كار كربلا آقايي (1375) نام برد. در اين اثر مؤلف استفاده از استانداردهاي بين المللي را در نوشتن پايان نامه هاي كارشناسي ارشد رابررسي و مقايسه كرده و نتيجه گرفته كه درصد استناد به كتاب ها بيش تر از مقالات بوده است.

ميزان استفاده از قواعد كتاب شناختي در پايان نامه ها
ميزان استفاده از قواعد كتاب شناختي در پايان نامه ها
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد ميزان استفاده از قواعد كتاب شناختی در پايان نامه ها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *