تحقیق در مورد نئو كلاسيسيسم

تحقیق در مورد نئو كلاسيسيسم
نوع فایل
Word
حجم فایل
12 کیلوبایت
تعداد صفحه
3
تعداد بازدید
56 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد نئو كلاسيسيسم که در 3 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد نئو كلاسيسيسم می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

فرو پاشي سبك رنسانس باروك و پيروي از پوچ گرائي روكوكو، تابحال سومين پاسخ خود آگاهي و تقريباً زمينه احياء مجدد اخلاقيات سنت كلاسيك را بوجود آورد.

برخلاف احساساتي بودن و ذهني بودن روكوكو ، نويسندگان  و هنرمندان نئو كلاسيك در اواخر قرن هجدهم خواستند تا هنر را ازاحساسات افراطي خالي كرده و آنرا از تكيه بر احساسات ذهني فردي رهائي بخشند و بعضي از بنيان هاي عيني را براي هنر پيدا كرده تا يك بار ديگر جايگاه فراگير پيدا كنند.

در اين تلاش آنها مشابه اجداد رنسانسشان ، تمايل داشتند تا اصول عيني هنر خود را در طبيعت پيدا كنند.شبيه به كلاسيسيست هاي سابق ،  آنها تمايلي به هنر ساده نداشتند تا از صورت ظاهر طبيعت كپي كنند.همانطوركه آقاي جاشوا رينولدر به آن اشاره كرده : “فقط كپي كننده ي صرف طبيعت،  نمي تواند اثر عظيمي بيافريند ” . بيشتر آنها تمايل داشتند در هر كپي هنري برگرفته از الگوي اصلي از بين تمام اشياء حسي كه بطور ناقص منشاء  مي گرفت ، مفهوم كهن ايدئاليسم هنرمندانه را احياء كنند.

بنابراين يكبار ديگر تئوري هنر كلاسيك بايد توضيح مي داد كه چگونه هنرمند مي تواند آن ايده آل هارا كه در پشت ظاهر حسي وجود دارد كشف كند.

نئوكلاسيست ها سه پاسخ مرسوم به اين مسئله را احياء كردند : ايده آليسم متافيزيكي و تكيه بر فرم هاي كلاسيك و در مورد تناقض فلسفي در اين سه تئوري نشان داده اند كه بيشتر از اجدادشان نميدانند.

نئو كلاسيسيسم
نئو كلاسيسيسم
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد نئو كلاسيسيسم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *