تحقیق در مورد نسبیت فلسفی و التقاط گرایی صنعتی

تحقیق در مورد نسبیت فلسفی و التقاط گرایی صنعتی
نوع فایل
Word
حجم فایل
30 کیلوبایت
تعداد صفحه
12
تعداد بازدید
148 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد نسبیت فلسفی و التقاط گرایی صنعتی که در 12 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد نسبیت فلسفی و التقاط گرایی صنعتی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

دوره جدیدی از روشنگری در قرن ١٩ آغاز شد.در گذشته افراد با این اطمینان با دنیا مواجه می شدند که جهان مطابق با اصول عینی و عقلی ساخته شده است،این دو الزام در قرن جدید دچار لغزش شدبنابراین فیلسوفان عصر روشنگری بسیاری از مباحثی که درحمایت از این اعتقادات بود را رد کردند و در این راستا نیت خوشبینانه بشری نیز در مواجه با ترورهای انقلاب سلطنتی فرانسه و شرایط اجتماعی وحشتناک انقلاب صنعتی کاهش یافت.

انسان عصر جدید بجای اینکه روشنفکر و منطقی باشد،عصبی و غیرمنطقی بنظر می رسد. فئودر داستاویسکی (81_ 1821) در سال ١٨٦٤نتایج رفتاری اضطراب و بیگانگی مردم این دوره را در کتابی به نام  “ نوشته هایی از تشکیلات محرمانه زیرزمینی” جمع آوری کرد ، وی در نوشته هایش اعتراف میکند که :“ما تمام ارتباطمان با زندکی را گم کرده ایم ،هر کدام از ما خود به تنهایی فلج هستیم.” پس به راحتی می توان دریافت که بشر قرن ١٩ناامید است،زیرا که نه دستور عقلی برای درک وجود دارد و نه توانایی برای بشر به ادراک،حتی اگر آن عقیده وجود داشته باشد.

      در این مدت دو فیلسوف ،سورن کیرکگارد 1855_1813) و فردریچ نیچه (1900_1844) شدیداً با بحران اعتماد به نفس  رو به رو شدند.

به خصوص کیرکگارد که در نگاه به این موضوع در تصمیم گیریهایش دچار بحران شد و از آنجاییکه انتخابهای این فیلسوفان نیز براساس شخصیتی که بر پایه آن شکل گرفته بودند، صورت می گرفت،مردمی که از انان پیروی می کردند نیز دچار بحران شدند. متاسفانه می توان اظهار داشت که با فقدان اصول عقلانی در جهان، افراد در دراز مدت راهنمایهای معتبری برای انتخابهایشان نداشتند ، در نتیجه احساس تنهایی ، جدایی و بیگانگی را تحمل کردند.

نسبیت فلسفی و التقاط گرایی صنعتی
نسبیت فلسفی و التقاط گرایی صنعتی
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد نسبیت فلسفی و التقاط گرایی صنعتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *