تحقیق در مورد نفوذ غیر عادی در شبکه

تحقیق در مورد نفوذ غیر عادی در شبکه
نوع فایل
Word
حجم فایل
24 کیلوبایت
تعداد صفحه
20
تعداد بازدید
134 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد نفوذ غیر عادی در شبکه که در 20 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد نفوذ غیر عادی در شبکه می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

تشخيص ناهنجاري (anomaly) موضوعي حياتي در سيستم هاي تشخيص نفوذ به شبكه است (NIDS) . بسياري از NIDS هاي مبتني بر ناهنجاري «الگوريتمهاي پيش نظارت شده » را بكار مي گيرند كه ميزان كارايي اين الگوريتمها بسيار وابسته به دادها هاي تمريني عاري از خطا ميباشد . اين در حالي است كه در محيط هاي واقعي و در شبكه هاي واقعي تهيه اينگونه داده ها بسيار مشكل است . علاوه بر اينها ، وقتي محيط شبكه يا سرويسها تغيير كند الگوهاي ترافيك عادي هم تغيير خواهد كرد .

اين مساله به بالا رفتن نرخ مثبت نمايي در NIDS هاي پيش نظارت شده منجر مي شود . تشخيص يك انحراف كامل (outlier) پيش نظارت نشده ميتواند بر موانعي كه در راه تشخيص ناهنجاري هاي پيش نظارت شده وجود دارد غلبه كند .

به همين دليل ما الگوريتم « جنگلهاي تصادفي » را كه يكي از الگوريتمهاي كار امد براي استخراج داده است به خدمت گرفته ايم و آن را در NIDS هاي مبتني بر ناهنجاري اعمال كرده ايم . اين الگوريتم ميتواند بدون نياز به داده هاي تمريني عاري از خطا outlier ها را در مجموعه داده هاي ترافيك شبكه تشخيص دهد . ما براي تشخيص نفوذهاي ناهنجار به شبكه از يك چارچوب كاري استفاده كرده ايم و در اين مقاله به شرح همين چارچوب كاري ميپردازيم .

نفوذ غیر عادی در شبکه
نفوذ غیر عادی در شبکه
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد نفوذ غیر عادی در شبکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه