تحقیق در مورد نقش‌ مشاركت‌ همگانی در ارتقای مستمر كيفيت‌ مدرسه‌

تحقیق در مورد نقش‌ مشاركت‌ همگانی در ارتقای مستمر كيفيت‌ مدرسه‌
نوع فایل
Word
حجم فایل
12 کیلوبایت
تعداد صفحه
7
تعداد بازدید
37 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد نقش‌ مشاركت‌ همگانی در ارتقای مستمر كيفيت‌ مدرسه‌ که در 7 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد نقش‌ مشاركت‌ همگانی در ارتقای مستمر كيفيت‌ مدرسه‌ می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

     با استفاده‌ از مشاركت‌ همگاني‌ مي‌توان‌ ضمن‌ تكيه‌ بر اهميت‌ سرمايه‌ي‌ انساني‌راهكارهايي‌ براي‌ حضور مؤثر و فعال‌ تمام‌ كاركنان‌ و دانش‌آموزان‌ در مدارس‌ پيدا كرد و ازايده‌ها و ابتكارات‌ آنان‌ در حل‌ مسائل‌ و اجراي‌ اهداف‌ آموزش‌ و پرورش‌ استفاده‌ نمود. دلايل‌فراواني‌ دال‌ بر اجتناب‌ ناپذيربودن‌ مشاركت‌ همگان‌ وجود دارد كه‌ در اين‌ مقاله‌ به‌تعدادي‌ ازآنها اشاره‌ شده‌ است‌. آثار و قواعد مشاركت‌ همگاني‌ در مدرسه‌ بسيار زياد بوده‌ كه‌ خلاصه‌واردر مقاله‌ ذكر گرديده‌ است‌. جهت‌ كيفيت‌بخشي‌ مدرسه‌ بايد موانع‌ مشاركت‌ در مدرسه‌ راشناسايي‌ و نابود كرد كه‌ خلاصه‌وار به‌آنها اشاره‌ گرديده‌ است‌.

بهترين‌ زمينه‌هاي‌ مشاركت‌ همگاني‌ براي‌ ارتقاي‌ مستمر كيفيت‌ مدرسه‌، شوراهامي‌باشند كه‌ از نظر آموزش‌ و پرورش‌ قانوني‌ بوده‌ و محل‌ اتخاذ تصميم‌هاي‌ گروهي‌ است‌ وعاملي‌ مي‌باشد براي‌ انجام‌ هرچه‌ بهتر امور مدارس‌ به‌صورت‌ مشاركتي‌ كه‌ در مقاله‌ي‌ شوراي‌منطقه‌، مدرسه‌، معلمان‌، دانش‌آموزان‌ و انجمن‌ اوليا و مربيان‌ معرفي‌ گرديده‌ است‌ .

ضمن‌بيان‌ نقش‌ هر يك‌ از آنها در ارتقاي‌ مستمر كيفيت‌ مدرسه‌ به‌تشريفاتي‌ بودن‌ آنها در حال‌حاضر اشاره‌ شده‌ و راهكارهايي‌ براي‌ فعال‌ نمودن‌ شوراها عنوان‌ شده‌ است‌. ذكر اين‌ نكته‌ضروري‌ است‌ كه‌ در تهيه‌ي‌ مقاله‌ علاوه‌ بر استفاده‌ از تجربه‌ 20 سال‌ مديريت‌ خودم‌ كه‌ اثرات‌مشاركت‌ همگاني‌ را به‌وضوح‌ ديده‌ام‌، حداقل‌ از ده‌ مأخذ نيز استفاده‌ گرديده‌ است‌ كه‌ در پايان‌مقاله‌ معرفي‌ شده‌ است‌.

نقش‌ مشاركت‌ همگاني‌ در ارتقاي‌ مستمر كيفيت‌ مدرسه‌
نقش‌ مشاركت‌ همگاني‌ در ارتقاي‌ مستمر كيفيت‌ مدرسه‌
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد نقش‌ مشاركت‌ همگانی در ارتقای مستمر كيفيت‌ مدرسه‌”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه