تحقیق در مورد نمایه نامه استنادی علوم‌

تحقیق در مورد نمایه نامه استنادی علوم‌
نوع فایل
Word
حجم فایل
13 کیلوبایت
تعداد صفحه
16
دسته بندی
تعداد بازدید
74 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد نمایه نامه استنادی علوم‌ که در 16 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد نمایه نامه استنادی علوم‌ می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

اين‌ پژوهش‌ با هدف‌ سنجش‌ ميزان‌ حضور ايرانيان‌ در «نمايه‌نامة‌ استنادي‌ علوم‌» در سال‌هاي‌ 1993 تا 1997 اجرا شده‌ است‌ و تلاش‌ گرديده‌ در آن‌، تصويري‌ عيني‌ از فعاليتهاي‌ علمي‌ در سطح‌ ايران‌ و جهان‌ ارائه‌ شود. براي‌ اين‌ منظور توليد اطلاعات‌ علمي‌ ايرانيان‌ در قالب‌ مقالات‌ و در زمينه‌ علوم‌ پايه‌ از «نمايه‌نامة‌ استنادي‌ علوم‌» استخراج‌ شده‌ و وضعيت‌ ايران‌ با جهان‌ مقايسه‌ شده‌ است‌.

نتايج‌ به‌ دست‌ آمده‌ از اين‌ پژوهش‌ نشان‌ مي‌دهد يكد هم‌ درصد از توليد مقالات‌ علوم‌ پاية‌ جهان‌ به‌ ايران‌ اختصاص‌ دارد. بيش‌ از نيمي‌ از فعاليت‌هاي‌ علمي‌ ايرانيان‌(8/52درصد) در زمينة‌ توليد مقالات‌ علوم‌ پايه‌ بوده‌ است‌ كه‌ از بين‌ رشته‌هاي‌ مختلف‌ علوم‌ پايه‌، رشت ة‌ شيمي‌ با داشتن‌23/55درصد از كل‌ توليد مقالات‌ علوم‌ پايه‌، بيش‌ترين‌ تعداد مقالات‌ علوم‌ پايه‌ را به‌ خود اختصاص‌ مي‌دهد. بعد از آن‌ به‌ ترتيب‌91/25 درصد مقالات‌ در زمينة‌ فيزيك‌، 29/12 درصد در زمينة‌ رياضي‌، 99/4 درصد در زمينة‌ زيست‌شناسي‌ و 58/1 درصد زمين‌شناسي‌ مي‌باشند.

به‌ تفكيك‌ رشته‌هاي‌ علوم‌ پايه‌ سهم‌ ايران‌ در جهان‌، 14/0 درصد در شيمي‌، 087/0 درصد در فيزيك‌، 17/0 درصد در رياضي‌، 02/0 درصد در زيست‌شناسي‌ و 063/0 درصد در زمين‌شناسي‌ مي‌باشد.

نمایه نامه استنادی علوم‌
نمایه نامه استنادی علوم‌
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد نمایه نامه استنادی علوم‌”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *