تحقیق در مورد هزينه ها

تحقیق در مورد هزينه ها
نوع فایل
Word
حجم فایل
23 کیلوبایت
تعداد صفحه
14
تعداد بازدید
78 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد هزينه ها که در 14 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد هزينه ها می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

هزينه ها در اصطلاح توسط گروهي از چيزهاي ساخته شده، به كار گرفته شده يا پردازش شده در يك زمان مشخص بوجود مي ايند؛ هزينه ها در برخي اوقات مربوط به فراهم سازي سطوح كاري اند؛ يك مثال خوب از هزينه هاي مربوط به فراهم سازي سطوح كاري، سرمايه است كه صرف راه اندازي يا تعمير يك اتومبيل ميشود؛

گهگاه راهاندازي يك اتومببيل ممكن است با توجه به قطعات مختلف به كار رفته در آن به حدود 900 دلار برسد؛ اگر هر بخشي در طي يك روز راه اندازي شود و هزينه اي معادل “900 دلار” مفروض داشته باشد، بنابراين در دو روز به حد 1800 دلار خواهد رسيد. نخستين مرحله كاري بالغ بر 3000 قطعه نوع A به وجود مياورد؛

مرحله دوم هم بالغ بر 600 قطعه نوع B  توليد خواهد كرد؛ اين كمييت ها به طور خاص احتياج به توليد كالا با خدمات دارند زيرا يك شركت با كمپاني داراي يك سيستم توليد لحظه اي است و در ازاي ايجاد كالاي بيشتر روند رو به رشد توليد را نشان ميدهد.

اگر از پايه و مبتا هزينه هاي اجرايي را محاسبه كنيم، براي 36000 قطعه تقسيم شده حدودا 1800 دلار سرمايه لازم داريم ؛ به اصطلاح براي هر قطعه تقريبا 0.3 دلار هزينه مصرف ميشود.

هزينه ها
هزينه ها
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد هزينه ها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *