تحقیق در مورد ویژگی های معماری دوره پهلوی

تحقیق در مورد ویژگی های معماری دوره پهلوی
نوع فایل
Word
حجم فایل
34 کیلوبایت
تعداد صفحه
25
تعداد بازدید
85 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد ویژگی های معماری دوره پهلوی که در 25 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد ویژگی های معماری دوره پهلوی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

فصلهای گذشته در خصوص هر یک از تأثیرات اساسی که می توانست معماری دوره پهلوی اول را به گونه ای ممتاز معرفی کند به نوشتار تحقیقی در آمد. این تأثیرات با ریشه یابی بر مبنای رخدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، موضوعی خاص را دنبال و در پایان منتج به مصداقهای حادث شده در معماری، تحت همان تأثیرات شد. در آن فصول موضوعاتی در دورۀ بیست ساله در چهارچوبی معین قرار گرفت تا با ارتباط و تحلیلی منطقی سعی در جلوۀ بهتر آن مقاصد آشکار و یا پنهان کند.

اما این فصل، نگرش و بررسی ترکیبی از آن موارد گفته شده و نیز مطالب کم پرداخت شده و یا ناگفته دیگر دارد تا در یک قالب تازه، دستاورد جدیدی را بیان کند. در واقع هدف از نوشتار این فصل نوعی جمع بندی تخصصی قبل از نتیجه گیری نهایی رساله است که با کنار هم قرار دادن آن و با استفاده از فصلهای دوم و هفتم ویژگیهای معماری دورۀ پهلوی اول را بیان می کند.

موضوعات یاد شده در این فصل به تناسب موضوع، ارتباطی تنگاتنگ با یکدیگر دارند و بررسی تحلیلی هر یک به معنی نادیده گرفتن موضوع دیگر و یا بی ارتباط بودن آن با مورد دیگرنیست. برای مثال تفسیر در مورد برون گرایی و تغییر نگرش حاصل شده در فضای معماری جدید، بدون شک آثار آن تغییر را می توان در دیگر موارد ذکر شده به معنی ارائه خصوصیات منحصر به هر یک از آنهاست.

ویژگیهای معماری دوره پهلوی
ویژگیهای معماری دوره پهلوی
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد ویژگی های معماری دوره پهلوی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه