تحقیق در مورد پارکینگ

تحقیق در مورد پارکینگ
نوع فایل
Word
حجم فایل
1.6 مگابایت
تعداد صفحه
19
تعداد بازدید
51 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد پارکینگ که در 19 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد پارکینگ می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

می پیماید ومتوسط سرعت آن چهل کیلومتر در ساعت باشد،مدت زمانی که یک اتومبیل در سال به طور متوسط در حرکت است برابر با 400 ساعت می شود . بنابراین ،هر اتومبیل به طور متوسط 8360 ساعت درسال در حال توقف است واحتیاج به محلی برای توقف دارد.این محاسبه ساده نشان می دهد که مدت زمان نیاز هر اتومبیل به پارکینگ به مراتب بیشتراز مدت زمان حرکت ان است. چون بیشتر وسایل نقلیه را در بیشتر شهرها انواع اتومبیل تشکیل می دهد، مشکل پارکینگ اصولا ً در رابطه با این وسایل در نظر گرفته می شود.

متوسط سطحی که برای توقف یک اتومبیل در نظر گرفته می شود ،چهارده متر مربع است.اگر متوسط تعداد سرنشین هر اتومبیل را دو نفر فرض کنیم ،به طور متوسط حداقل هفت متر مربع از سطح شهر جهت پارکینگ برای هر سرنشین اتومبیل اختصاص پیدا می کند .از طرف دیگر،چون اتومبیل وسیله ای شخصی است،حداقل دو جای پارک برای آن لازم است،یکی در محل سکونت صاحب آن و دیگری در محل کسب و کار ویا محلهایی نظیر مراکز خرید ،که جای پارک اخیرا ً بخصوص در شبها و ایام تعطیل ،تقریبا ً بدون استفاده می ماند.

ساختن پارکینگهای وسیع،و احیانأچند طبقه،در نقاطی نظیر مراکز شهر ،که غالبا ً با کمبود فضای لازم جهت توقف وسایل نقلیه روبرویند،به علت محدودیت و گران بودن زمین هزینه های هنگفتی در بر دارد.در بیشتر موارد،حتی اگر بودجه و اعتبار کافی موجود باشد،به علل گوناگونی،نظیر وجود ساختمانهای باستانی یا از بین رفتن بافت اصیل شهری،ساختن پارکینگ به اندازه کافی در مراکز شهر ها مقدور نیست..

پارکینگ
پارکینگ
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد پارکینگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *