تحقیق در مورد کارگردانی

تحقیق در مورد کارگردانی
نوع فایل
Word
حجم فایل
11 کیلوبایت
تعداد صفحه
10
دسته بندی
تعداد بازدید
75 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد کارگردانی که در 10 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد کارگردانی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

اجراي اين سند اولين كار مؤثر كارگرداني را تشكيل مي دهد و به طور بسيار دقيق شبيه كاري است كه براي تدارك بيني هر نوع ديگر فيلم اعم از فيلمنامه دار، مستند، گزارشي لازم مي گردد. در سطور بزرگ آن تصويرهايي كه بايد در نظر گرفته شوند، حركت آنها براي هر نما، تعداد نماها و مدت تقريبي شان معين مي شوند.

سينماگران حرفه اي در اين مرحله از بررسي نقاش يمتحرك از شگردي با تأثير زياد استفاده مي كنند كه در نامگذاري از مبداء آمريكاييش «Story-board» خوانده مي شود و ما آن را به سادگي «لوحه تصويرها» مي ناميم. لوحة تصويرها تشكيل مي شود از سلسلة كامل نقاشيها كه مسلماً ساده شده اند!… و پيوستگي نماهاي فيلم راذ شكل مي دهند. كارگردان آنها را به ترتيب توالي به كمك پونز به ديوار نصب مي كنمد تا طرح نقاشي شدة اثر آينده اش را زير نظر داشته باشد.

مناسب است كه در اين دورة مشخص از بررسي، چند شخص صلاحيت داد از قبيل سينماگران غير حرفه اي يا يدگران را دعوت كنيم تا از فيلم در مقابل اين لوجة تصويرها بحث شود، نظرهاي معتبر آنها جمع آوري گردد و اصلاحهاي سازندة پيشنهاد شده با طرح زدن بلافاصلة افكار نو يا با دست بردن در نظم نقاشيها اعمال گردند.

کارگردانی
کارگردانی
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد کارگردانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه