تحقیق در مورد کاشان

تحقیق در مورد کاشان
نوع فایل
Word
حجم فایل
47 کیلوبایت
تعداد صفحه
50
تعداد بازدید
62 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد کاشان که در 50 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد کاشان می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

در« برهان قاطع »آمده است : «کاش به معنی کاشکی ، خواهش ، آرزو ، افسوس و مخفف کاشان هم هست و آن شهری است معروف ازعراق .2 » شهرستان کاشان ، یکی ا زشهرستان های استان اصفهان است . این شهرستان ازطرف شمال به شهرستان گرمسار ودریاچه قم (دریاچه نمک ) وازطرف شمال غربی به شهرستان قم ، و از طرف مشرق به شهرستان اردستان ، و از طرف جنوب به شهرستان نطنزو بخش میمه * ، و از طرف مغرب به شهرستان دلیجان محدود است .

شمال و مشرق شهرستان کاشان به کویر محدود می شود . در حفاریهایی که توسط باستانشناسان در تپۀ « سیلک » درچهار کیلومتری غرب شهر کاشان به عمل آمد ه ، طبقات گوناگونی مشاهده شده است که نمودار زندگی متفاوت انسانها در هزاران سال قبل از میلاد مسیح می با شد . درآنجا حتی نشانهایی از تمدنهای اولیه بشری به دست آمده است .

بعید نیست که نام « کاشی » و« کاشان » ازقوم « کاسی » و « کاسیان » گرفته شده باشد . « کاسیان » در نیمۀ دوم هزاره دوم قبل ازمیلاد . درحدود مغرب « نجدایران* » زندگی میکردند وممکن است که اصطلاح «کاسی » ، مفهوم نژادی وسیعتری از تسمیۀ « قوم واحد درمیان اقوام زاگرس داشته باشد .

کاشان
کاشان
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد کاشان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *