تحقیق در مورد کشت روتیفر

تحقیق در مورد کشت روتیفر
نوع فایل
Word
حجم فایل
16 کیلوبایت
تعداد صفحه
10
دسته بندی
تعداد بازدید
71 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد کشت روتیفر که در 10 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد کشت روتیفر می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

کشت در حجم وسیع روتیفر بوسیله جلبک، مخمر نام یا جیره مصنوعی معمولا خطر تلفات ناگهانی جمعیت را در پی دارد. اشخاص و تکنیکهای ناموفق همچنین آلوده شدن محیط با عوامل پارتنوژنز یا تغذیه کنندگان پالایشی رقیب عامل اصلی کاهش تولید می باشد که سرانجام می تواند باعث سقوط کامل جمعیت شود. تکیه بر تنها کشت توده ای روتیفر جهت تلقیح دوباره در تانکهای جدید یک روش کاملا خطرناک است.

جهت به حداقل رساندن این خطر، کشتهای کوچک معمولا در شرایط ایزوله و بسته آزمایشگاهی جهت جلوگیری از آلوده شدن با باکتریهای و یا مژه داران صورت می گیرد.

کشت اولیه در ظروف نیم لیتری با تراکم 20-10 عدد روتیفر در میلی لیتر شروع شد. در این مرحله از شوری p.p.t20، دو عدد لامپ فلورسنت در 5 سانتی متر ظروف (5000 لوکس)، و جلبک کلرلا با غلظت 106×6/1 سلول در میلی لیتر) جهت تغذیه استفاده شد.

در این مدت هیچ گونه هوادهی صورت نگرفت. زمانیکه تراکم روتیفرها به حدود 150 عدد رسید توسط دو توری که توری بالایی با اندازه چشمه 200 میکرون جهت جلوگیری از ذرات بزرگ و توری پایینی با چشمه 50 میکرون برای صد روتیفرها استفاده شد تغلیظ شدند. روتیفر تغلیظ شده در چند سطل 8 لیتری که تا 4 می شود. در تمام مراحل انجام آزمایش، تفریح سیست آرتمیا، کشت جلبک، کشت روتیفر و پرورش لارو از آب تصفیه شده استفاده شد.

کشت روتیفر
کشت روتیفر
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد کشت روتیفر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *