تحقیق در مورد گذری بر تاريخ دانشگاه

تحقیق در مورد گذری بر تاريخ دانشگاه
نوع فایل
Word
حجم فایل
26 کیلوبایت
تعداد صفحه
33
تعداد بازدید
142 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد گذری بر تاريخ دانشگاه که در 33 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد گذری بر تاريخ دانشگاه می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

روزي روزگاري في ما بين دهه ي 80- 79  مكاني دانشگاه نام در مكاني چاله سرخه نام بنا گرديد كه در سنه هاي اول حاكمي عادل و دانا بر اين بنا حكومتك مي راند مظاهري نام .

سربازان اين بنا را اهالي شهر ، دانشجو خواندني و كمي با ايشان حضرت را ندندي كه طي گذشت سنه هاي بعدي اين خصومت رخت بر كندي و جاي خود را به محبت و دوستي في ما بين اهالي و دانشجو دادندي .

پس از سپري شدن سنه هاي اول ، حكومت بدون هيچ جنگ و جدالي تغيير يافت و مردي شجاع و دلير و دانشجو دوست كه كوله بار علم طبابت را بر دوش خود حمل مي كرد به مسند حكومت نشست و با سعي و تلاش بي وقفه ي خود آن بنا را آباد نمودندي البته بدون دار و درخت و به روش نوين مديريت .

حضور اين حاكم جديد عادل باعث شدندي كه با جنگهاي نسبتا بلند رشته هاي فراواني را به تسخير اين دانشگاه در آورندي و بالتبع كيسه هاي زر فراواني نيز وارد خزانه ي دانشگاه شدندي كه حاكم را وادار كردندي كه به مكاني ديگر فكر كردندي . آري بعد از كش و قوس هاي زياد در مكاني پشت رشته كوهي كه اهالي آن را بوجه ناميدندي در نصفم آذر 84  تأسيس گردندي اين دانشگاه شرقا به بيابان ، غربا به بيابان ، شمالا به بيابان و جنوبا  نيز به بيابان هاي قاره ي كمره ( خمين ) منتهي مي شود .

گذري بر تاريخ دانشگاه
گذري بر تاريخ دانشگاه
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد گذری بر تاريخ دانشگاه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه