تحقیق در مورد گلوتاتيون

تحقیق در مورد گلوتاتيون
نوع فایل
Word
حجم فایل
18 کیلوبایت
تعداد صفحه
18
دسته بندی
تعداد بازدید
66 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد گلوتاتيون که در 18 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد گلوتاتيون می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

در اختلالات هموليتيكي مانند تالاسمي، تغيير در تعادل آنتي اكسيدانت/پراكسيدانت باعث حساسيت تركيبات سلولي نسبت به اكسيداسيون مي شود.

در  – تالاسمي، كاهش يا نقص در بيوسنتز زنجريره  – گلوبين منجر به تجمع زنجيره هاي – گلوبين جفت نشده و رسوب آنها در اريتروسيت ها مي شود. اين گلبولهاي قرمز در در طحال بدام افتاده و هموليز مي شوند و آهن آنها آزاد مي گردد.

علاوه بر اين گرانباري ثانويه آهن (Secondary iron overload) كه در اثر تزريق خونهاي متوالي در اين بيماران بوجود مي آيد زمينه را براي تشكيل راديكال آزاد و ايجاد استرس اكسيداتيو و آسيب بافتي فراهم مي كند.

در اين مطالعه پارامترهاي مانند GSH، Catalase، MDA، آهن، فريتين، SGOT، SGPT، ALP و LDH در دو گروه بيماران  – تالاسمي ماژور و كنترل آنها اندازه گيري شد. نتايج بدست آمده نشان مي دهد كه اختلاف معني داري (P<0.005 , Mann-withney U test) بين مقادير گلوتاتيون، آهن، فريتين، SGOT، SGPT دو گروه بيماران  – تالاسمي ماژور و كنترل آن (كه از لحاظ سن و جنس مطابقت داشتند) وجود دارد، در حاليكه هيچ اختلاف معني داري بين مقدار كاتالاز در بين دو گروه ملاحظه نشد.

گلوتاتيون
گلوتاتيون
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد گلوتاتيون”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *