تحقیق در مورد گل و خشت به عنوان یک مصالح ساختمانی بوم آورد و مناسب در مناطق گرم و خشک

تحقیق در مورد گل و خشت به عنوان یک مصالح ساختمانی بوم آورد و مناسب در مناطق گرم و خشک
نوع فایل
Word
حجم فایل
2.9 مگابایت
تعداد صفحه
12
تعداد بازدید
197 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
5/5 - (1 امتیاز)

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد گل و خشت به عنوان یک مصالح ساختمانی بوم آورد و مناسب در مناطق گرم و خشک که در 12 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد گل و خشت به عنوان یک مصالح ساختمانی بوم آورد و مناسب در مناطق گرم و خشک می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

گل یکی از قدیمترین مصالح ساختمانی است که به صورت گسترده در تمام جهان یافت می شود . بیشتر از یک سوم جمعیت دنیا هنور در خانه های گلی زندکی می کنند .نمونه های بارز ابنیه گلی در دنیا بسیار فراوان یافت می شود . از زمان بوجود ‏آمدن محل سکونت ، گل در دوران های گوناگون و ملیت های متفاوت در فرم ها و شکل های گوناگون مورد استفاده ‏قرار ‏گرفته است . و امروز نیز از خانه های مسکونی تا قلعه ها و مقرهای فرماندهی موجود می باشد .

تنوع در ساختار و فرم ابعاد ‏شرایط خاص گل بسیار متنوع می باشد . اساس گستردکی استفاده ‏از گل در دنیا بسیار ساده ‏است . گل یک مصالح موجود ‏طبیعی است که در اکثر نقاط ‏جهان یافت می شود . حدود 73 ‏% پيوسته زمین (خشکی ها) را خاک تشکیل می دهد ،یعنی مصالح به این فراوانی در روی کره زمین موجود نيست .

‏در اکثر کارگاههای ساختمانی بصورت مستقیم وجود دارد ، خپلی ارزان است و بسیار قابل کارکردن بوده و اکثر مردم کم درآمد می تواند از این مصالح استفاده نمایند. گل بخصوص در کشورهای آفریقا یی ، آمریکای لاتین وآسیا و اکثر کشورهای جهان سوم مورد استقاده ‏قرار گرفته است.

گل و خشت
گل و خشت

عامل اصلی استفاده ‏از گل ، طبیعی بودن و وفور خاک می باشد که با هزینه کمی می توان از آن استفاده ‏نمود. اغلب مصالح ‏دیگری نمی توان جایگزین خاک نمود بخصوص برای مناطق گرم و خشک جابی که چوب یا سنگ طبیعی موجود نیست یا دشوار یافت می شود مناسب ترین مصالح همان گل می باشد.

فهرست مطالب :

چکیده ساختارهای گلی مشخصات مصالح گلی و روش های ارتقاء کیفیت گلارتقاء کیفیت گل در مقابل فشار و رطوبت و… ارتقاء کبفبت گل در مقا بل عوامل جويمواد افزودنی مانند سیمان و آهکعایق نمودن رویه دیوارهای گلی و بام های گلیخواص گل بعنوان مصالح ساختمانی گل پراکنده ‏ترین مصالح مناطق گرم وخشک منابع.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد گل و خشت به عنوان یک مصالح ساختمانی بوم آورد و مناسب در مناطق گرم و خشک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه