تحقیق در مورد ASP Net

تحقیق در مورد ASP Net
نوع فایل
Word
حجم فایل
25 کیلوبایت
تعداد صفحه
35
تعداد بازدید
88 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد ASP Net که در 35 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد ASP Net می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

با به وجود آمدن ASP.NET ما شاهد تغيير در روش هاي متعارف اسكريپت نويسي بسوي شروع برنامه نويسي حرفه اي بر خط (online) هستيم.
اسكريپتهاي VBتنها انتخاب نيستند زيرا برنامه نويسان ميتوانند از تمام امكانات موجود در.NET مانندVB وC++ وتمام زبانهاي موجود در آن استفاده كنند.

نميتوان انكار نمود كه.NET مورد توجه بسيار توسعه دهندگان نرم افزار قرار گرفته است و اين نشانه قالب مناسب و استراتژي .NET براي تداوم در دنياي برنامه نويسي ميباشد. معرفي راه حل نرم افزاريي كه هركس را قادر ميسازد با هر زبان دلخواه كه با محيط .NET سازگاري داشته باشد برنامه نويسي كند حداقل كاري است كه ميتوان در مورد آن انجام داد.

دراين مقاله نگاهي به شروع و سرگذشت صفحات فعال سرور در دو سال اخير داريم و اينكه چگونه برنامه نويسان را به خود جذب كرده. البته مشكلاتي دارد ولي طراحان .NET راه حل هايي براي تعداد زيادي از مشكلات برنامه- نويسي يافته اند.
همچنين به منظور فراهم سازي اطلاعاتي براي كاربر كه شما ميخواهيد آنها را ارائه نماييد ،تحولاتي در زمينه كاركرد ASP با سرور و كلاينت انجام گرفته است.

ASP Net
ASP Net
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد ASP Net”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *