تحقیق مدل های پيمانه‌ ای

تحقیق مدل های پيمانه‌ ای
نوع فایل
Word
حجم فایل
24 کیلوبایت
تعداد صفحه
21
تعداد بازدید
70 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق مدل های پيمانه‌ ای که در 21 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق مدل های پيمانه‌ ای می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

گاهي نياز پيدا مي كنيد كه متن يا داده اي از مدل موجود را به مدل ديگري بفرستيد، ولي نمي خواهيد آن را مجدداً تايپ كنيد. بجاي تايپ مكرر متنهايي كه عموماً در همه مدلها مشترك است، LINGO اين قابليت را به شما مي دهد تا بخشهايي از مدلها را در فايل‌هاي مختلف نگهداري كنيد و در مدل فعليتان، آن بخشها را مورد استفاده قرار دهيد.

ديگر اينكه، مدلهاي پركاربردي با قالبهاي خاص و پيمانه‌اي – كه فقط داده هايشان با هم فرق مي كنند – وجود دارند. شما مي توانيد بخش DATA  را در فايل خاص خودش ضبط كنيد و در مواقع لزوم، آن را در مدل فراخواني كنيد.

اين تفكيك بين مدلها و داده ها، از اين جهت مهم است كه در دنياي واقعي، تحولات بسيار سريع رخ مي دهند. تغييرات سريع قيمتها، نرخ‌هاي جذاب و … باعث مي شوند كه دايماً مجبور به بهنگام كردن مدلها باشيد. در LINGO هر آنچه كه براي اين كار لازم است، پيش بيني گرديده است.

شما مي توانيد بخشهاي متني و بخش داده ها (DATA) را از هم جدا كنيد و از @FILE كمك بگيريد. تابع @IMPORT  داده ها را از صفحه گسترده‌ها خواهد آورد و Export To Spread sheets (يا همان EXPORT در نسخه‌هاي غير ويندوز) مقادير حل شده‌ي شما را به صفحه گسترده‌ها خواهد فرستاد.

مدلهاي پيمانه‌اي (Modular)
مدلهاي پيمانه‌اي (Modular)
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق مدل های پيمانه‌ ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه