ترجمه کتاب اسفار

نوع فایل
PDF
حجم فایل
8.78 مگابایت
تعداد صفحه
430
تعداد بازدید
223 بازدید
۸,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین ترجمه کتاب اسفار می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود ترجمه کتاب اسفار:

مقدمه:

سپاس مر پروردگاری را که فاعل هر محسوس و معقولی است و غایت هر مطلوب و مسئولی. و درود بر بندگان برگزیده او و راهنمایان خلایق به مبدأ و معادشان باد، به ویژه سرور برگزیدگان «محمد» که بر همگان – یعنی جن و انس – فرستاده شده است. پروردگارا! بر او؛ و بر ارواح پاک اهل بیت و فرزندان و فرزندزادگان او، و بر افراد اولیای امتش درود فرست.
سپس نیازمند به رحمت پرودگار بی نیازش – محمد – مشهور به صدرالدین شیرازی گوید: بسا این پندار پیدا شود که سعادت و نیک بختی عبارت از دست بازی به درجات حسنی و رسیدن به ریاست های خیالی است، ولی برای آن کس که تحقق و ثبات در امور، و آگاهی به معارف دارد روشن است که لذات و خوشی های زودگذر، سعادت حقیقی نیست و موجب سرور عقلی نمی باشد. چون به وضوح دیده میشود که غرق شدگان در این امور و فرورفتگان در این غرقاب، آرامش های الهی و آسایش های روحی از اطرافشان رخت بربسته و معارف ربوبی از نزول در آن دلها با دارد و خالص و پاک کردن نیت و قصدالهی برایشان محال و غیرممکن است، چون آن نیت و عزم از اصل جوهر نطقی (نفس ناطقه انسانی) صادر شده است، بدون اینکه آن (نفس ناطقه انسانی) را همت و عزمی دنیایی، و یا برخورد طلبی سریع که بدان دست یازی به سعادتی حقیقی و پرداختن بدان امید می رود، و اتصال به فیض ارجمندی که بدان،….

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ترجمه کتاب اسفار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *