جزوه آموزش از راه دور

نوع فایل
PDF
حجم فایل
365 کیلوبایت
تعداد صفحه
20
تعداد بازدید
135 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین جزوه آموزش از راه دور می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود جزوه آموزش از راه دور:

مقدمه:

هدف از اجراي اين پژوهش، بررسي اثربخشي فعاليتهاي آموزش از راه دور به منزله يكي از شيوه هاي نوين و رويكرد جديد آموزشي در كشور است كه موسسه آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش آن را هدايت و اجرا مي كند. اثربخشي فعاليت هاي آموزشي اين شيوه بر اساس مصوبات موسسه دستيابي به اهداف آموزش از راه دور مانند دستيابي به هدف هاي توسعه انعطاف در روشهاي آموزشي، تاثيرگذاري فناوري بر نحوه ارايه آموزش ها، ميزان خوداتكايي و خودآموزي دانش آموزان، اجراي آيين نامه ها و دستورالعمل هاي آموزشي و اجرايي و تعريف شده است. براي اجراي اين پژوهش پرسشنامه اي شامل 35 سوال در گروهي 290 نفري از مديران و دبيران مقطع متوسطه مراكز آموزش از راه دور سراسر كشور استفاده شده است.
نتايج به دست آمده از اين پژوهش توصيفي نشان مي دهد كه فعاليتهاي آموزشي اين موسسه تا حد بسيار مطلوب، منجر به دستيابي اهداف آموزش از راه دور در كشور شده است. علاوه بر آن در تجزيه و تحليل پاسخهاي هر سوال نتايجي جالب از ديدگاه مديران و دبيران به دست آمده است كه از آن جمله مي توان به عدم توسعه بي رويه مراكز مجري در كشور، اهميت منابع و كتابهاي خودآموز در مراكز نسبت به ساير منابع آموزشي متنوع، ضرورت و اهميت نظارت بر فعاليت هاي مراكز مجري و … اشاره كرد. از يافته هاي تحقيق چنين برمي آيد فعاليتهاي آموزش از راه دور با اهداف تعريف شده و مصوب موسسه و وزارت آموزش و پرورش مطابقت دارند.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جزوه آموزش از راه دور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *