جزوه آناتومی مغز

نوع فایل
PDF
حجم فایل
7.90 مگابایت
تعداد صفحه
26
تعداد بازدید
391 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
5/5 - (1 امتیاز)

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین جزوه آناتومی مغز می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود جزوه آناتومی مغز:

مقدمه:

مغز انسان پیچیده ترین شی در عالم هستی است. این جسم چرب و لزج حدودا ۱۵۰۰ گرمی، خالق تمامی مصنوعات و اختراعات بشری است. شاید بتوان بدون بسیاری از ارگان های بدن به کمک دستگاه های پیچیده به زندگی ادامه داد اما بدون مغز زندگی ممکن نیست و حیات معنا ندارد. کوچک ترین آسیب ها به مغز و دستگاه عصبی مشکلات متعدد و بعضا جبران ناپذیری را برای فرد به دنبال خواهد داشت به همین جهت، شناخت مغز انسان به عنوان متکامل ترین و پیچیده ترین جسم هستی از اهمیت بسیاری در میان دانشمندان و دانش پژوهان برخوردار است.

مبحث آناتومی دستگاه عصبی از مباحث بسیار پر حجم و گسترده علوم پایه رشته پزشکی است، به همین جهت در میان دانشجویان پزشکی از اهمیت بالایی برخوردار است، اما بعضا به علت حجم بسیار بالا و عدم تفهیم کامل مطلب در کتاب های رفرنس آناتومی، این درس از سوی دانشجویان به عنوان درسی سخت و شاید غیر قابل فهم بیان می شود، همچنین نوروآناتومی به عنوان پایه ای ترین مبحث علوم اعصاب یا نوروساینس (Neuroscience) شناخته می شود و علاقه مندان به این علم و پژوهش گران و محصلان علم نوین و بسیار پر اهمیت و جذاب نوروساینس، ابتدا باید با ساختار مغز و دستگاه عصبی انسان آشنایی کامل پیدا کرده و سپس به جزئیات این علم وارد شوند.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جزوه آناتومی مغز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *