جزوه اصول نظارت ساختمان های فلزی بتنی سنتی

نوع فایل
PDF
حجم فایل
6.29 مگابایت
تعداد صفحه
59
تعداد بازدید
310 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین جزوه اصول نظارت ساختمان های فلزی بتنی سنتی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود جزوه اصول نظارت ساختمان های فلزی بتنی سنتی:

مقدمه کتاب:

به شما تبریک می­ گوییم، با تهیه و مطالعه این کتاب از نقطه نظر کلاس کاری، بسیاری از دوستان، همکاران و رقیبان خود را پشت سر گذاشتید.
چرا ؟ ؟ ؟ ؟ ؟
چون در هر حوزه و تخصص از پروژه­ های عمرانی، تنها 10 درصد افراد به یادگیری و به خصوص پیشرفت، علاقه نشان داده و به دنبال یادگیری مطالب جدید و به­ روز هستند؛ شما جزو آن 10 درصد هستید.
پس از تالیف کتاب­ های ارزشمند مترور و استقبال بی ­نظیر از آن­ ها، و با توجه به نیاز فراوان جامعه مهندسین ساختمان کشور به کتابی کاربردی و اجرایی در حوزه ­ی نظارت، تصمیم گرفته شد کتاب ناظر حرفه ­ای به تالیف برسد. متره، اجرا و نظارت 3 عامل کاملا مرتبط به یکدیگر هستند و در صورتی که فردی تمرکز و یادگیری خود را بر روی این 3 اصل معطوف کند، قطعاً در کار خود شاهد موفقیت­ ها و پیشرفت­ های غیر قابل تصور خواهد بود.
تعداد زیادی از مهندسین و ناظرین ساختمان درک صحیحی از مفاهیم و مطالب موجود در آیین­ نامه­ ها، نشریات و مقررات ملی ساختمان ندارند و شاید این به دلیل عدم ارائه عکس­ های اجرایی در این کتب و یا شاید عدم تجربه کافی در اجرا و نظارت باشد که نتیجه­ ی آن ساخت و سازهای غیر اصولی، نا­ایمن و بی­ کفایت خواهد بود. همچنین درصد زیادی از مهندسین در بدو ورود به حوزه نظارت و اجرای ساختمان، با اصول اجرایی و نظارت آشنایی چندانی ندارند، لذا این کتاب می­ تواند اکثر کمبودها را جبران نماید و علاقمندان می­ توانند همانند یک مهندس دارای سابقه و یا حتی سطح بالاتر به فعالیت حرفه­ ای نظارت و اجرا بپردازند.
کتاب ناظر حرفه ­ای تنها به اصول نظارت ساختمان نمی ­پردازد، بلکه علاوه ­بر ارائه این نکات، به بحث در خصوص نکات اجرایی ساختمان، ارائه دتایل­ های گوناگون و عکس­ های اجرایی به شیوه­ ای کاملا کاربردی و عملی می­ پردازد که در معدود کتابی به آن پرداخته شده است.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جزوه اصول نظارت ساختمان های فلزی بتنی سنتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *