دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین جزوه انتخاب استراتژی بازاریابی با استفاده از ترکیب روش ANP می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.
دانلود جزوه انتخاب استراتژی بازاریابی با استفاده از ترکیب روش ANP:
مقدمه:
هدف اين پژوهش انتخاب استراتژي بازاريابي با استفاده از ترکيب روش هاي تصميم گيري ANP و TOPSIS با استفاده از يک الگوريتم پنج مرحله اي در هتل هاي ممتاز و عادي مراکز استان هاي خوزستان، تهران و اصفهان مي باشد. ابتدا با استفاده از تکنيک فرايند تحليل شبکه اي، اوزان مرتبط با چندين شاخص، ارزيابي و مشخص مي گردند و در ادامه با استفاده از رويکرد تاپسيس به اولويت بندي استراتژي بازاريابي مي پردازد. در اين تحقيق از استراتژي هاي بازاريابي رقابتي ارائه شده توسط پورتر يعني رهبري هزينه، تمايز و تمرکز بهره گرفته شده است. معيارهاي ارائه شده توسط هولي يعني قابليت هاي ارتباط با مشتري (CLS)، قابليت هاي مديريتي (MC)، قابليت هاي نوين بازار (MIC)، دارائي هاي منابع انساني (HRA) و دارائي هاي شهرت (RA) نيز به عنوان شاخص هاي اين تحقيق انتخاب شده اند. ساختار پيشنهاد شده به سادگي قابل درک بوده و مي تواند براي تعيين مناسب ترين استراتژي بازاريابي، توسط کارشناسان در صنعت هتلداري و يا ديگر صنايع به کار گرفته شود. پس از انجام مقايسات زوجي و تجزيه و تحليل داده ها با رويکرد ANP در نرم افزار SUPER DECISIONS و رويکرد TOPSIS، شاخص دارايي هاي منابع انساني (HRA) و استراتژي تمايز (DS) در بالاترين اولويت قرار داشتند.
- به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.