جزوه بازاریابی مجدد

نوع فایل
PDF
حجم فایل
291 کیلوبایت
تعداد صفحه
23
تعداد بازدید
212 بازدید
۵,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین جزوه بازاریابی مجدد می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود جزوه بازاریابی مجدد:

مقدمه:

اولین کتاب بازاریابی مجدد در دنیا می باشد که توسط علی شیخ زاده تألیف شده و نشر امکان آن را منتشر نموده است .

تحقيقات نشان مي دهند که هزينه جذب مشتريان جديد 5 برابر هزينه حفظ مشتريان کنوني است. مشتریانی که یک بار بهای آشنایی آنها با سازمان پرداخت شده است و آنها نیز تصویری از سازمان در ذهن خود دارند. سازمان ها دريافته اند که از دست دادن يک مشتري یعنی از دست دادن کل جريان خريدهايي که مشتــري مي توانسته در طول زندگي يا دوره زماني که مشتري بوده، انجام دهد و این حقیقت تلخ در مقایسه با از دست دادن یک قلم فروش، بهایی سنگین تر را به سازمان تحمیل می کند.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جزوه بازاریابی مجدد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *