جزوه بررسی وضعیت بازاریابی ورزشی

نوع فایل
PDF
حجم فایل
831 کیلوبایت
تعداد صفحه
15
تعداد بازدید
259 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین جزوه بررسی وضعیت بازاریابی ورزشی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود جزوه بررسی وضعیت بازاریابی ورزشی:

مقدمه:

هدف از اين پژوهش، بررسي ميزان تاثير اينترنت بر آميخته بازاريابي ورزشي )محصول، توزيع، ترويج و قيمت( و نيز الويت بندي تاثير اينترنت و امکانات آن بر عناصر آميزه بازاريابي ورزشي در وضعيت هاي جاري و مطلوب از ديد کارشناسان و بازاريابان ورزشي مي باشد. لذا پژوهشگران در اين پژوهش درصدد بررسي اين موضوع هستند که در وضعيت کنوني، بازاريابان محصولات و فراورده هاي ورزشي تا چه حد از رسانه تعاملي و فراگير اينترنت در فعاليت هاي بازاريابي خود سود مي برند و در وضعيت آرماني و مطلوب وضع چگونه اي خواهد بود؟
روش پژوهش از نوع توصيفي- تحليلي است. جامعه آماري شامل خبرگان مديريت ورزشي دانشگاه هاي زير مجموعه وزارت علوم، تحقيقات و فناوري )گروه اول( و موسسات و شرکت هاي توليد کننده محصولات و فراورده هاي ورزشي شهر تهران )گروه دوم( مي باشد. نمونه گروه اول شامل 15 نفر از استادان و خبرگان مديريت ورزشي است که از دانشگاه هاي مختلف به صورت تصادفي بر اساس نام دانشگاه ها انتخاب شدند و نمونه گروه دوم نيز شامل 30 شرکت و يا موسسه توليد کننده فرآورده ها و محصولات ورزشي است که به صورت تصادفي از کتابچه سازمان مديريت و برنامه ريزي که اسامي تمام شرکت ها در آن موجود مي باشد، انتخاب شده اند. ابزار جمع آوري داده ها، پرسشنامه محقق ساخته اي است که از اعتبار بالايي برخوردار است. در اين پرسشنامه، هر يک از عناصر 4P، پنج پرسش را به خود اختصاص داده اند و به منظور بررسي ميزان تاثير اينترنت بر هر يک از اين عناصر، از پاسخ هاي 5 گزينه اي بر اساس مقياس ليکرت استفاده شده است. از آمار توصيفي براي توصيف داده ها، محاسبه ميانگين، انحراف استاندارد و دامنه تغييرات استفاده شده و به منظور تحليل استنباطي داده ها به دليل توزيع غير طبيعي داده ها، از آزمون هاي غير پارامتريک ويل کاکسون و يومن ويتني استفاده گرديد.
بر اساس يافته هاي پژوهش، از ديد کارشناسان و خبرگان ورزشي به صورت منفک و جدا از هم، در سطح معني داري a=%5، تفاوت معني داري مبني بر تاثير اينترنت بر هر يک از عناصر 4P، بين نظرات کارشناسان و بازاريابان وجود ندارد.
با اهتمام به نتايج حاصل از داده ها و بررسي منفک آن در شرايط جاري و آرماني و استنتاج از يافته هاي پژوهش، اين مفاهيم قابل استنباط است که اينترنت از ديد کارشناسان و بازاريابان ورزشي قادر است تاثيري شگرف بر معادلات بازاريابي ورزشي داشته باشد، اما در حال حاضر سهم اين تاثير در کشور ما بسيار ناچيز و نا محسوس است. لذا عنايت ويژه در ارتباط با بسترسازي، جهت کاربري اين رسانه در معادلات بازاريابي ورزشي مورد نياز جامعه مي باشد.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جزوه بررسی وضعیت بازاریابی ورزشی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *