جزوه برنامه نویسی استاندارد از بهمن عرب رضایی

نوع فایل
PDF
حجم فایل
212 کیلوبایت
تعداد صفحه
32
تعداد بازدید
343 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین جزوه برنامه نویسی استاندارد از بهمن عرب رضایی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود جزوه برنامه نویسی استاندارد از بهمن عرب رضایی:

مقدمه:

یکی از کتاب های زیبا و جامع در زمینه برنامه نویسی که توسط بهمن عرب رضایی به رشته تحریر درآمده است که برای دانشجویان رشته کامپیوتر و همچنین علاقه مندان به برنامه نویسی بسیار مناسب می باشد. برخی از سرفصل هایی که در این کتاب، نویسنده به شرح آنان پرداخته عبارتند از: متغیرها، نحوه کد نویسی، توضیحات و همچنین توصیه های برنامه نویسی که شما عزیزان می توانید این کتاب را از این سایت دانلود کنید. نویسنده در این کتاب کوشیده به بیان کد نویسی استاندارد زبان های سی و سی پلاس پلاس بپردازد. اصولا وقتی حرف از کد نویسی استاندارد زده می شود، منظور، ایجاد رویه ای یکسان برای نوشتن متن کد می باشد به گونه ای که ظاهر کدهای مختلف نوشته شده در گروه برنامه نویسی یکسان باشد.

در این کتاب استاندارد کد نویسی زبان C++C معرفی میشود.منظور از استاندارد کد نویسی ایجاد رویه ای یکسان جهت نوشتن متن کد میباشد به گونهاي که ظاهر کدهاي مختلف نوشته شده در گروه برنامه نویسی یکسان باشد. چرا باید استاندارد کد نویسی را رعایت نمود؟ به جرات میتوان ادعا نمود کدي که افراد مینویسند همانند دستخط افراد میباشد و پرواضح است که کسی دستخط خرچنگ قورباغهاي را نمیپسندد لذا افراد همواره به دنبال داشتن دستخطی زیبا هستند. در این راستا روشهاي مختلفی جهت رسمالخط وجود دارد چه در زبان فارسی چه در زبانهاي دیگر که همه آنها سعی میکنند روشی زیبا را براي رسمالخط معرفی کنند. در برنامه نویسی نیز هدف استاندارد کد نویسی چنین میباشد. پس همانظور که تندنویسی تا حد زیادي باعث ناخوانا شدن میشود در برنامهنویسی نیز کد نویسی سریع و بدون رعایت استاندارها باعث میشود کدي به دست آید که شاید براي خود برنامهنویس نیز بعد از مدتی قابل فهم نباشد و یادآور حکایت نویسنده نامهاي شود که نه دیگران توانستند نامه را بخوانند نه خود او؛ پس همواره نامه را به گونهاي بنویسید که علاوه بر شما دیگران نیز بتوانند آن را بخوانند.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جزوه برنامه نویسی استاندارد از بهمن عرب رضایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *