جزوه تاثیر رضایت مندی مشتریان از خدمات بانکداری مجازی بر روی وفاداری آنها

نوع فایل
PDF
حجم فایل
1.99 مگابایت
تعداد صفحه
85
تعداد بازدید
261 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین جزوه تاثیر رضایت مندی مشتریان از خدمات بانکداری مجازی بر روی وفاداری آنها می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود جزوه تاثیر رضایت مندی مشتریان از خدمات بانکداری مجازی بر روی وفاداری آنها:

مقدمه:

رضایت مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک ،موضوعی است که اخیرا در حوزه بانکداری الکترونیک مورد توجه بسیاری از بانکهای کشور قرار گرفته است . هدف از این پژوهش ، بررسی تاثیر رضایت از خدمات بانکداری الکترونیکی بر میزان وفاداری مشتریان، یا به عبارتی، تکرار مجدد استفاده از این خدمات در بانک سامان می باشد .در چند سال اخیر ، اینترنت و شبکه های محلی بعنوان یک بستر شبکه ارتباطی که قابلیت توزیع خدمات ، بعنوان بخشی از این شبکه ها شناخته می شود. بانکها نیز بخشی از سرویسهای بانکی خود را بمنظور در دسترس پذیری دایمی بر روی بستر اینترنت و شبکه های محلی در اختیار مشتریان قرار داده اند.فن آوری روبه گسترش اینترنت در کشور موجب شده است ، تا میزان استفاده مردم از خدمات برخط اینترنت از جمله بانکداری الکترونیکی توسعه یابد. در اینخصوص ، یک امر اساسی و مهم شناخت میزان کیفیت خدمات اینترنتی بانکها در استفاده مجدد مشتریان از این خدمات می باشد . بانکها ، تمام تلاش خود را بر این موضوع متمرکز کرده اند که بطور کامل و مداوم ، رضایت مشتریان خود را جلب نمایند که به نتیجه بسیار مهمی در این ارتباط که همان وفاداری یا استفاده دایمی از خدمات الکترونیکی آن بانک منجر شود

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جزوه تاثیر رضایت مندی مشتریان از خدمات بانکداری مجازی بر روی وفاداری آنها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *