جزوه تاثیر چند رسانه ای آموزش دیکته یار بر بهبود حافظه دیداری و شنیداری و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان ناتوان در یادگیری املا پایه دوم مدرسه بهزیستی شهرستان شبستر

نوع فایل
PDF
حجم فایل
1.35 مگابایت
تعداد صفحه
15
تعداد بازدید
257 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین تاثیر چند رسانه ای آموزش دیکته یار بر بهبود حافظه دیداری و شنیداری و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان ناتوان در یادگیری املا پایه دوم مدرسه بهزیستی شهرستان شبستر می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود

دانلود تاثیر چند رسانه ای آموزش دیکته یار بر بهبود حافظه دیداری و شنیداری و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان ناتوان در یادگیری املا پایه دوم مدرسه بهزیستی شهرستان شبستر:

مقدمه:

هدف پژوهش حاضر تولید چندرسانه ای دیکته یار و اثربخشی آن بر بهبود مشکلات حافظه دیداری و شنیداری و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان
ناتوان در یادگیری املا صورت گرفته است. طرح پژوهش، نیمه آزمایشی و دوگروهی با پیش آزمون و پس آزمون و جامعه ی آماری پژوهش شامل دانش
آموزان ناتوان در یادگیری پایه ی دوم ابتدایی مدرسه بهزیستی شهرشبستر در سال تحصیلی 59-51 می شد. نمونه شامل 10 نفر بود که از این تعداد به
تصادف، 8 نفر در گروه آزمایش و 8 نفر در گروه کنترل جایگزین شدند. به مدت 19 جلسه گروه آزمایش با چندرسانه ای دیکته یار و گروه کنترل با
روش متداول آموزش دیدند. جهت تشخیص این دانش آموزان در مرکز ناتوانیهای یادگیری از آزمون حافظه دیداری، آزمون حافظه شنیداری و آزمون
املا استفاده شده بود. برای گردآوری داده ها از آزمون املا، برای تعیین نرمال بودن داده ها از آزمون کولموگروف-اسمیرنف و جهت تحلیل داده
ها از آزمون تحلیل کوواریانس استفاده شده است. یافته ها نشان داد دانش آموزانی که با چندرسانه ای دیکته یار آموزش دیدند نسبت به دانش
آموزانی که به روش متداول آموزش دیدند به صورت معناداری بهبود بیشتری در مشکلات حافظه دیداری 1( 0/0<P ) و 3/ شنیداری ) 31 <P( و
همچنین خودکارآمدی تحصیلی ) 1 0/0<P ) داشتند. بنابراین چندرسانه ای دیکته یار در بهبود مشکلات حافظه دیداری و شنیداری و خودکارآمدی
تحصیلی دانش آموزان ناتوان در یادگیری املا مؤثر است. پیشنهاد می شود از چندرسانه ای دیکته یار در آموزش دانش آموزان ناتوان در یادگیری املا
استفاده شود و برای انواع دیگر ناتوانی یادگیری، چندرسانه ای آموزشی تولید شود.
کليد واژگان: چند رسانه ای آموزشی دیکته یار، حافظه دیداری، حافظه شنیداری، خودکارآمدی تحصیلی، ناتوانی در یادگیری املا.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جزوه تاثیر چند رسانه ای آموزش دیکته یار بر بهبود حافظه دیداری و شنیداری و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان ناتوان در یادگیری املا پایه دوم مدرسه بهزیستی شهرستان شبستر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *