جزوه تحلیل دینامیکی سازه مجهز به میراگر جرمی تنظیم شونده( TMD ) و بدون میراگر با نرم افزار ریاضی MAPLE

نوع فایل
PDF
حجم فایل
2.87 مگابایت
تعداد صفحه
11
تعداد بازدید
105 بازدید
۵,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین جزوه تحلیل دینامیکی سازه مجهز به میراگر جرمی تنظیم شونده( TMD ) و بدون میراگر با نرم افزار ریاضی MAPLE می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود جزوه تحلیل دینامیکی سازه مجهز به میراگر جرمی تنظیم شونده( TMD ) و بدون میراگر با نرم افزار ریاضی MAPLE:

مقدمه:
در سال های اخیر، استفاده از ساختمان های فولادی در ایران با استقبال روزافزونی مواجه بوده است. از این رو سیستم قاب خمشی فولادی برای تحقیق انتخاب و مورد تجزیه و تحلیل لرزه ای قرار گرفته است. مدل های مختلف سازه ای پس از طراحی در نرم افزار SAP2000 بر اساس مقررات ملی مبحث دهم و استاندارد 2800 ایران توسط همین نرم افزار با قابلیت انجام تحلیل دینامیکی غیرخطی مدل سازی شده است. در این تحقیق به بررسی تاثیر استفاده از میراگرهای جرمی تنظیم شده با میرائی 10 % در تاثیر کاهش پاسخ سازه در زلزله های حوزه نزدیک، پرداخته شده است. به همین منظور از سازه های 4، 9، 15، 19 طبقه استفاده شده است. سپس با انتخاب شتاب نگاشت های معتبر و قابل اعتماد که از نوع نزدیگ گسل هستند، بر روی مدل ها تحلیل دینامیکی غیرخطی صورت گرفته است. علاوه بر بررسی رفتار لرزه ای سازه ها، تغییرمکان طبقات با ویژگی های مهم زلزله های انتخابی در دو حالت با میراگر جرمی تنظیم شده در طبقات مختلف و بدون میراگر جرمی تنظیم شده، مورد بررسی قرار گرفته است تا جایگاه میراگر در حالتی که بیشترین تاثیر مثبت را دارد، تعیین گردد. از جمله ویژگی های مهم زلزله ها می توان به ماکزیمم شتاب زمین، ماکزیمم سرعت زمین و ماکزیمم جابجایی زمین اشاره نمود. از نتایج بدست آمده از این تحلیل سازه ها مشخص می شود که وقتی میراگر در طبقه بام قرار می گیرد بیشترین اثر مثبت در کاهش پاسخ های دینامیکی را دارد.
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جزوه تحلیل دینامیکی سازه مجهز به میراگر جرمی تنظیم شونده( TMD ) و بدون میراگر با نرم افزار ریاضی MAPLE”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *