جزوه تعیین رابطه سبک های یادگیری شناختی،خلاقیت و منبع کنترل

نوع فایل
PDF
حجم فایل
1 مگابایت
تعداد صفحه
148
تعداد بازدید
321 بازدید
۵,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین جزوه تعیین رابطه سبک های یادگیری شناختی،خلاقیت و منبع کنترل می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود جزوه تعیین رابطه سبک های یادگیری شناختی،خلاقیت و منبع کنترل:

مقدمه:

هدف ازحاضر تعیین رابطه سبک های یادگیری شناختی، خلاقیت و منبع کنترل در دانشجویان بود. جامعه آماری عبارت بود از کلیه دانشجویان دانشگاه آزاد واحد لاهیجان که در نیمسال اول سال تحصیلی 92-1391 مشغول به تحصیل بودند.تعداد نمونه بر اساس جدول مورگان 367 نفربود که به روش تصادفی طبقه ای سهمیه ای انتخاب شدند. ابزار های پژوهش عبارت بودند از پرسشنامه سبک های یادگیری ایزالم-97، بخش کلامی آزمون خلاقیت تورنس، و پرسشنامه منبع کنترل راتر. یافته های پژوهش با نرم افزار آماری( SPSS ) و روش های آماری ضریب همبستگی پیرسون، آزمون tمستقل، و مجذور کای تجزیه و تحلیل شد. نتایج پژوهش نشان داد که بین خلاقیت و منبع کنترل دانشجویان رابطه مثبت معنادار(0/287=r) و همخوان با نتایج پژوهش های پیشین، بین سبک یادگیری شناختی و خلاقیت آنان رابطه معنادار(0/004=p) و بین سبک های یادگیری شناختی و منبع کنترل آن ها رابطه معنادار(0/005=p) است، و دانشجویان با سبک یادگیری شهودی تاملی از دانشجویان با سبک یادگیری روشمند عملگرا خلاق تر نیستند که مغایر با نتایج پژوهش های پیشین است.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جزوه تعیین رابطه سبک های یادگیری شناختی،خلاقیت و منبع کنترل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *