جزوه تمايز اخلاقي شركت و فروش محصولات

نوع فایل
PDF
حجم فایل
1.32 مگابایت
تعداد صفحه
142
تعداد بازدید
130 بازدید
۵,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین جزوه تمايز اخلاقي شركت و فروش محصولات می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود جزوه تمايز اخلاقي شركت و فروش محصولات از ديدگاه مصرف كنندگان:

مقدمه:

در اين فصل به تجزيه و تحليل داده‎ها پرداخته شد. در ابتدا آمار توصيفي متغيرها ارائه گرديد كه شامل جداول فراواني متغيرهاي جنسيت افراد، سن و ميزان تحصيلات افراد و همچنين نحوه پاسخگويي به متغيرهاي تمايز اخلاقي شركت، انگيزه مصرف كننده، تمايل مشتري براي پرداخت هزينه بالاتر و كسب مزيت رقابتي و فروش محصولات مي‎باشد.در قسمت دوم براي تعيين اولويت اهميت هريك از متغيرها و متغير وابسته اين پژوهش يعني فروش محصولات ، از ضريب همبستگي آنها استفاده شد . سپس در آخر فرضيه‎هاي پژوهش آزمون گرديدند. در جدول ۲۷-۴ به اختصار آزمون فرضيه‎ها نشان داده شده‎اند.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جزوه تمايز اخلاقي شركت و فروش محصولات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *