جزوه توربو ماشین

نوع فایل
PDF
حجم فایل
9.2 مگابایت
تعداد صفحه
148
تعداد بازدید
61 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کاملترین و بهترین جزوه توربو ماشین می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

بررسی کامل قابلیت‌های توربو ماشین

توربو ماشین‌ها به عنوان یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین شکل‌های موتور در صنعت خودروسازی شناخته می‌شوند. در این جزوه، قابلیت‌های توربو ماشین به‌طور دقیق بررسی و تحلیل می‌شوند. در این راستا، ابتدا نحوه کار و عملکرد توربو ماشین تشریح می‌شود و سپس به بررسی انواع توربو ماشین و قابلیت‌های هریک از آن‌ها پرداخته می‌شود. با مطالعه این جزوه، دانشجویان علاوه بر این‌که با قابلیت‌های توربو ماشین آشنا می‌شوند، می‌توانند در آزمون‌های دانشگاهی خود نیز از این اطلاعات استفاده کنند.

 نحوه طراحی و ساخت توربو ماشین

یکی از اصلی‌ترین عوامل در بهبود قابلیت‌های یک خودرو، استفاده از توربو ماشین است. در این جزوه، نحوه طراحی و ساخت توربو ماشین به‌طور کامل بررسی شده است. در ابتدا با معرفی اجزای تشکیل‌دهنده توربو ماشین شروع می‌شود و سپس به شرح فرآیند طراحی و ساخت آن پرداخته می‌شود. با مطالعه این جزوه، دانشجویان می‌توانند با نحوه طراحی و ساخت توربو ماشین آشنا شوند و از این دانش در آزمون‌های دانشگاهی خود استفاده کنند.

 اصول کار و نحوه تعمیر توربو ماشین

برای بهترین عملکرد و استفاده از قابلیت‌های توربو ماشین، نیاز است نحوه کار و تعمیر آن مورد بررسی قرار گیرد. در این جزوه، با اصول کار و نحوه تعمیر توربو ماشین به‌طور کامل آشنا شده و به شرح روش‌های تعمیر و نگهداری آن پرداخته می‌شود. با مطالعه این جزوه، دانشجویان می‌توانند با اصول کار و تعمیر توربو ماشین آشنا شوند و از این دانش در آزمون‌های دانشگاهی خود استفاده کنند.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جزوه توربو ماشین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *