جزوه راهبرد ها و فنون طراحی آموزش

نوع فایل
PDF
حجم فایل
186 کیلوبایت
تعداد صفحه
16
تعداد بازدید
79 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کاملترین و بهترین جزوه راهبرد ها و فنون طراحی آموزش می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

معرفی جزوه راهبرد ها و فنون طراحی آموزش

جزوه راهبرد ها و فنون طراحی آموزش یکی از منابع بسیار حیاتی برای دانشجویان، مدرسین و اساتید است که به شیوه ای روان و علمی، نحوه طراحی و ارائه دروس و آموزش های مختلف را بهبود می بخشد. این جزوه بر مبنای نظریات و پژوهش های صورت گرفته در زمینه آموزش و با بهره گیری از تجربیات عملی اساتید و مدرسین، به دانشجویان و اساتید کمک می کند تا راهبردها و فنون لازم برای طراحی آموزش های مؤثر را بیاموزند.

محتویات جزوه راهبرد ها و فنون طراحی آموزش

این جزوه شامل مفاهیم پایه ای و پیشرفته در زمینه راهبرد ها و فنون طراحی آموزش است. در این جزوه، تمامی نکات و راهبردهای لازم برای یادگیری موثر، طراحی مناسب محتوا و فرآیند آموزش، به زبانی ساده و قابل درک برای دانشجویان و اساتید شرح داده شده است. همچنین، مقالاتی در زمینه فنون طراحی سوالات امتحانی، پرسشنامه های تعیین سطح دانشجویان و راهکارهای کاهش اضطراب و ترس در آزمون ها نیز در این جزوه قرار دارد.

مزایای استفاده از جزوه راهبرد ها و فنون طراحی آموزش

استفاده از جزوه راهبرد ها و فنون طراحی آموزش برای دانشجویان و اساتید، در بخش بهبود کیفیت آموزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان بسیار مؤثر است. با مطالعه این جزوه، اساتید می توانند راهبردهای مناسبی برای طراحی دروس مؤثر و جذاب داشته باشند و دانشجویان به شیوه های جدید آموزشی آشنا شوند که به پیشرفت تحصیلی و افزایش علاقه به یادگیری کمک می کند. همچنین، مطالعه این جزوه برای دانشجویان نیز بسیار مفید واقع میشود.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جزوه راهبرد ها و فنون طراحی آموزش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *