جزوه زبان تخصصی مدیریت

نوع فایل
PDF
حجم فایل
1.46 مگابایت
تعداد صفحه
21
تعداد بازدید
579 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین جزوه زبان تخصصی مدیریت می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود جزوه زبان تخصصی مدیریت:

مقدمه:

آموختن زبان تخصصي در بسياري از رشته ها، يک راه دستيابي سريع به آخرين نظريات علمي و کسب دانش از صاحبنظراني است که تجربيات خود را به زبان واحد (انگليسي) در اختيار همگان قرار ميدهند و تنها در جمود فکري، محدوديت انديشه و در پس ديوارهاي افراشته است که تبادل اطلاعات با همنوعان انديشه مند ستوده به حساب نميآيد و انگيزه و انرژي کافي براي تعليم و تعلم در اين باب مشاهده نميشود. يک مدير هوشمند که به اداره بخشي از تلاشهاي آگاهانه انساني ميپردازد، هرگز خود را بينياز از درک رهنمودهاي صاحبنظران نميداند و خود را در سايه سرد ترجمه از همزباني گرم و همانديشي بيواسطه در مورد دغدغههاي مشترک با نگاهي ديگر و زباني ديگر محروم نميکند. کتاب حاضر با هدف اصلي کمک به آمادگي داوطلبان در موضوع امتحاني زبان تخصصي مديريت بازرگاني، اجرايي و MBA گردآوري شده است. مترجم لازم ميداند نظر داوطلبان را پيش از مطالعه کتاب، به نکات ذيل جلب کند:
– هر فصل از کتاب با عبارات و اصطلاحات جديد شروع ميشود و پس از آن متن کامل و ترجمه متون تخصصي قرار دارد. دارندگان اين کتاب، از متن کتاب Specialized English for Business Management , … بينياز شده و براي قبولي در آزمون کارشناسي ارشد، ميتوانند بهطور مستقل به همين کتاب اکتفا نمايند.
– داوطلبان مدنظر داشته باشند که آزمون سالهاي گذشته مبتني بر دانش زبان انگليسي و درک مطلب بوده است، نه صرفاً حفظ کردن مفاهيم بازاريابي. اگرچه درک مطالب بازاريابي به داوطلبان کمک ميکند تا عبارتهاي انگليسي را بهتر ياد بگيرند، اما توصيه ميشود که داوطلبان توجه خود را بر کاربردهاي افعال و اصطلاحات متمرکز کنند.
– اغلب داوطلبان آزمون ورودي دانشگاه که در کار و تحصيل از زبان انگليسي بهطور پيوسته بهره نميگيرند، در به خاطرسپردن معاني عبارات و اصطلاحات با مشکل روبه رو هستند. در اين کتاب سعي بر آن شده است تا ذکر کلمات هم خانواده و همچنين مترادف و متضاد براي اصطلاحات موجود در کتاب، کمک قابل توجهي براي حفظ مطالب جديد باشد. بهتر است به خاطر سپردن معني کلمات در جمله ها صورت پذيرد تا مفاهيم پراکنده آموخته شده، در جايگاه مناسب خود در ذهن داوطلبان قرار گرفته و در زمان لازم يادآوري شوند.
– يادگيري زبان تخصصي به هوش بسيار بالا نياز ندارد و بيشتر نيازمند تمرين و تکرار است. حتي دانشآموختگان از رشتههاي علوم پايه، فني و مهندسي، علوم طبيعي و … که با درسزبان تخصصي مديريت آشنايي قبلي ندارند، تنها با تمرين و تکرار و استمرار در مطالعه اين کتاب ميتوانند به خوبي براي آزمون آماده شوند

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جزوه زبان تخصصی مدیریت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *