جزوه طراحی راکتور پارسه از دکتر رضا طاهری

نوع فایل
PDF
حجم فایل
8.73 مگابایت
تعداد صفحه
241
تعداد بازدید
582 بازدید
۶,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین جزوه طراحی راکتور پارسه از دکتر رضا طاهری می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود جزوه طراحی راکتور پارسه از دکتر رضا طاهری:

مقدمه:

درس سینتیک و طراحی راکتور یکی از دروس نسبتا ساده آزمون کارشناسی ارشد مهندسی شیمی محسوب می شود. این درس با ضریب ۲ و ۱۵ سوال یکی از دروسی است که اکثر داوطلبین برای پاسخگویی به آن برنامه ویژه ای در نظر می گیرند. به همین دلیل انتخاب منابع مناسب و مطالعه دقیق آن اهمیت بالایی دارد و عدم پاسخگویی مناسب به آن می تواند باعث کاهش تراز در این درس شود. قبلا در سحافایل، به معرفی بهترین منابع کنکور کارشناسی ارشد مهندسی شیمی برای تک تک دروس آزمون پرداختیم. در کنار این منابع معرفی شده، استفاده از جزوات باکیفیت کنکوری می تواند نقش کمک کننده در تفهیم بهتر مطالب داشته باشد. یکی از بهترین جزوات موجود، مجموعه جزوات کنکوری ارشد مهندسی شیمی موسسه پارسه است. این جزوات که به صورت پراکنده در سطح اینترنت منتشر شده است را می توانید در صورت نیاز در این سایت با لینک مستقیم دانلود کنید و از آن ها استفاده کنید. برای دانلود جزوه سینتیک و طراحی راکتور پارسه کافیست از این صفحه اقدام کنید. این جزوه PDF دارای ۲۴1 صفحه و حدود ۸ مگابایت حجم می باشد.

سعی کنید در مطالعه هر درس تمرکز اصلی را بر روی کتاب های کنکوری پیشنهاد شده بگذارید. چون مطالعه سطحی منابع پراکنده نه تنها باعث یادگیری بیشتر نمی شود بلکه گاها باعث سردرگمی بیشتر خواهد شد. پس استراتژی صحیح در مطالعه را به این صورت انتخاب کنید که در ابتدا از روی کتاب های کنکوری به خوبی مطالعه کنید و بعد از آن در صورت وجود اشکال در درک صحیح مفاهیم و یا وجود وقت آزاد به سراغ این جزوات بروید.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جزوه طراحی راکتور پارسه از دکتر رضا طاهری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *