جزوه طراحی یک سالن صنعتی

نوع فایل
PDF
حجم فایل
3.6 مگابایت
تعداد صفحه
104
تعداد بازدید
69 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کاملترین و بهترین جزوه طراحی یک سالن صنعتی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه

صنعت، علم و فناوری روز افزونی دارد و برای رسیدن به این هدف، به تجهیزات و امکانات صنعتی نسبتاً بزرگ نیاز است. از این رو، طراحی یک سالن صنعتی با توجه به قابلیت‌های مختلف و نیز پرهزینه بودن ساخت و تجهیز آن، حائز اهمیت است. در این جزوه، تلاش شده است تا اصول و مبانی طراحی یک سالن صنعتی به صورت کامل و دقیق شرح داده شود.

مراحل طراحی سالن صنعتی

طراحی یک سالن صنعتی توسط یک تیم متخصص انجام می شود که به دقت باید بر روی هر مرحله تمرکز کنند. این مراحل شامل مطالعات اولیه، طراحی اولیه، خرید تجهیزات، ساخت و نصب تجهیزات است. در مطالعات اولیه باید به نکاتی همچون توان پذیری، تخصیص فضا، حفاظت از زیست محیطی و سلامت کارکنان توجه داشته باشیم. در صورتی که بتوان تمامی این مسائل را در نظر گرفت، قابلیت‌های بسیاری برای سالن صنعتی خواهیم داشت.

 مواد و تجهیزات

مهمترین بخشی که باید در طراحی سالن صنعتی توجه داشت، انتخاب مواد ساختمانی و تجهیزات است. در این بخش، باید به جزئیات همچون نوع اسکلت ساختمان، نوع کفپوش، نوع سقف و نیز تجهیزاتی که در داخل سالن قرار می‌گیرند، توجه کنیم. در انتخاب این موارد، باید به اقتصادی بودن، مقاومت و سازگاری با محیط زیست توجه داشت.

به عنوان یک نتیجه، باید به دقت در انتخاب مواد ساختمانی و تجهیزات صنعتی، همچنین در مراحل طراحی و خرید و نصب، تمرکز کنید. با این روش، شما می توانید یک سالن صنعتی با قابلیت‌های بسیاری را طراحی کرده و به عنوان یک شرکت صنعتی پیشرو در بازار حضور یافته و همچنین به ثروت خود بپردازید.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جزوه طراحی یک سالن صنعتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *