دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین جزوه كیفیت خدمات الکترونیکی فروشگاه ها و ارزش درک شده می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.
دانلود جزوه كیفیت خدمات الکترونیکی فروشگاه ها و ارزش درک شده:
مقدمه:
سازمان ها با شناخت اهميت حفظ مشتريان، در جست و جوي راهکارهايي براي حفظ آنان هستند. مشتريان زماني به سازمان وفادار خواهند بود که سازمان انتظارات آنان را بشناسد و براي برآوردن نيازهاي آنان عمل کند. مفهوم کيفيت خدمات، ضرورت توجه به نيازها و خواسته هاي مشتريان را مدنظر دارد تا به وفادارسازي مشتريان بينجامد. هدف از پژوهش حاضر، بررسي رابطه بين کيفيت خدمات الکترونيک و وفاداري الکترونيک با توجه به نقش ميانجي «رضايت الکترونيک»، «ارزش ادراک شده» و «تبليغات توصيه اي الکترونيکي» است. جامعه آماري پژوهش حاضر مشتريان فروشگاه هاي اينترنتي شهر تهران است. پژوهش از نوع توصيفي است و براي گردآوري داده هاي لازم از پرسشنامه و براي سنجش روايي پرسشنامه استفاده از ميانگين واريانس استخراج شده و براي تعيين پايايي از روش پايايي ترکيبي استفاده شده است
- به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.