جزوه معرفی و بررسی خواص مکانیکی فوم های فلزی

نوع فایل
PDF
حجم فایل
2.65 مگابایت
تعداد صفحه
53
تعداد بازدید
326 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین جزوه معرفی و بررسی خواص مکانیکی فوم های فلزی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود جزوه معرفی و بررسی خواص مکانیکی فوم های فلزی:

مقدمه:

جزوه حاضر با هدف معرفی مواد فومی و بخش کوچکی ا زاین مواد یعنی فوم های فلزی تهیه و تدوین شده است. کتاب مشتمل بر چهارفصل است. فصل اول حالت مقدمه داشته و به معرفی این مواد و تاریخچه ظهور و تحقیقات عمومی انجام شده در این زمینه اشاره دارد. فصل دوم بر روشهای مختلف تولید این مواد تاکید داشته و انواع و اقسام روشها، شامل روشهای مبتنی بر ذوب، ریخته گری،‌متالورژی پودر و سایر روشهای متداول را به بحث می گذارد. خواص و ویژگیهای این خانواده از مواد موضوع فصل سوم است. خواص مکانیکی، قابلیت جذب انرژی شامل انرژی ضربه ای و انرژی صوتی،‌ویژگیهای خاص انتقال حرارتی،‌جزو موضوعات مورد بحث در این فصل است. همچنین قابلیت واکنش پذیری بالا، توانایی انتقال و یا محدودسازی انتقال انرژی الکتریکی در شرایط ویژه، عملکرد مناسب به عنوان سد حرارتی و یا محدودسازی امواج مغناطیسی، و در یک عبارت خواص فیزیکی ویژه مواد متخلخل،‌موضوع فصل سوم است.
کاربرد این مواد، که موتور محرک توسعه آنهاست،‌ در فصل چهارم به تفصیل مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته و مفصل ترین بخش کتاب است. این فصل نشان می دهد که این مواد در آینده چه جایگاهی خواهند داشت. شاید بتوان نتیجه گرفت که صنایع حمل و نقل زمینی، ریلی،‌هوایی و دریایی در آینده اتکاء زیادی بر این مواد خواهند داشت. صنعت ساختمان مصرف کننده عمده دیگر این مواد خواهد بود. صنایع تصفیه سیالات و مواردی که سطح به حجم بالای این مواد اهمیت دارد تعیین کننده کاربردهای دیگر است. صنایع پزشکی، صنایع نظامی، صنایع مخابراتی و هوافضا در آینده به این مواد اتکاء خواهند داشت.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جزوه معرفی و بررسی خواص مکانیکی فوم های فلزی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *